klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 blir det samme hvergang her så nå vil jeg ha litt tips ra dere:)
BettyBoob Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 skjær et snitt på langs og legg hvitløk og rosmarin f.eks nedi. surr bacon rundt hele fileten og stek i ovnen nydelig!
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 legg den i marinade og helsteik den i steikepanna! det pleier jeg!! supergodt!
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Legg den i marinade med hvitløk/rødvinsmarinade. Brun den litt i panna før du steker evt. griller den i ovnen. Server med hjemmelaget soppstuing av champignon, matfløte, løk, salt og pepper, grønnpeppersaus, og fløtegratinerte poteter..... Mmmmmmm!!!! Hvordan pleier du å servere den?
klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 nam mange gode tips,flere??
klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 pleier å hel steike den med bacon,parika,og løk.så skærer jeg den i skiver og setter den i ovnen.sammen evt fløtegratinerte poteter eller lignende.marinere den noen ganger i hvitløksmarinering først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå