1prinsesse+2engler Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Savner Tarja Turunen, men nå har hu kommet ut med ny soloplate. Hører på den må I LIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nebulae Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 De første albummene var kjempe flotte. Ble først "kjent" med dem fra en sang av dem som ble brukt i barnetv. En tegnefilm om en liten gutt og en snømann (?) Går som oftest i jula. Hva heter denne tegnefilmen? Vet sangen som ble brukt er fra skiva Wishmaster. Eller, jeg er ganske sikker i såfall.
1prinsesse+2engler Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Den tegnefilmen har jeg ikke sett....
*Drømmer Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Nye Nightwish er jo bra, men ingen er som Tarja... =) Det nye albummet var kjempebra, hører ofte på det... Men det er noe med stemmen til Tarja... Hun driver jo med Opera.. Kanksje er det akurat derfor de fleste (rett meg om jeg tar feil) liker gamle Nightwish, fordi man har Operastemmen sammen med den type musikk... Det er så herlig å høre på, syns jeg da... =)
1prinsesse+2engler Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Ja det er superbra!! Liker nye Nightwish også, men det er absolutt ikke det samme. Men har dere hørt det nye fra Tarja?? Det MÅ dere altså!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå