Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 skal bare på et sånn på føden på sykehuset.. noen andre som har vært det? man må ikke fortelle om seg selv eller snakke foran alle eller noe?? har litt angst for det!!
m vestfold Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Vi var på kurs med førstemann, vi trengte ikke si noen vi ikke ville for å si det slik. Du velger selv hvor mye du vil prate. Kos dere.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Var på kurs med nr. 1 vi også. Måtte ikke prate noe i det hele tatt hvis vi ikke ville. Men Jeg synes ikke det var noe bra, vi var på ullevål i oslo. Var skyhøy pris som vi ikke synes vi fikk noe ut av. Sjekk ut hva prisen dekker og hva som skal skje. Lykke til.
Slæsh84 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hei. Eg va i dag på svangerskap kurs på stavanger sus. Bet,300kr pr.pers. Hadde enn del undervising ang. fødsel,såg film om 2 så fødte. Hadde omvinsning på fødeloftet,barselavd.fødeavd.å sykehus hotellet. Så hadde me litt undervisning om når me komme hjem etter fødsel å om amming. Maen blei self. syk i går,så eg måtte gå aleina. Mn d va skikkeli bra å anbefales,bare synd han ikje kunne ver me for d va veldi lærerikt for partnerene og. Mye info eg må sei t maen nå...Hodet blei heilt fullt av info i dag...
Slæsh84 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Glemte å si at d e bare undervisning å viss en lurer på noe osv. så kan en spørre underveis. Eg lige helle ikje sånn at en må snakke.. Så dette va bra for meg vertfall... Fekk lunch inkludert i di 300kr. å d varte fra 9-15.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå