Gå til innhold

Selvangivelsen kom ikke i dag heller!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg bor ikke ute i "gokk" for å si det sånn. 20min med bil utenfor en av norges største byer, ikke avhengig av ferge eller noe sånt heller.....

Kan det være mulig?? Får jo se postene på selvangivelsen på ALTINN, men får ikke se foreløbig skatteberegning eller hvor mye jeg har betalt inn, og da er jo det interessante med hele selvangivelsen borte....

Vet jeg får igjen, men blir det 30000 eller 5000...... Skulle likt å vite det nå, for vi har hatt en 4-5 STOOOORE uforutsette utgifter på dette året

:o( og med MYE tilbake på skatten vil vi være i normalt gjenge igjen.....

Er det mulig å være så treig med posten?? HAr ikke fåt svar på barnehageplass heller, og de skulle bli sendt ut denne uken.. Seff så sender de sikker ikke ut før i går...greit fredagsarbeid det ,å pakke ark i konvolutter.....AAAAARGHHHHH, irritert nå Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat på samme måte, bare at posten har ikke kommet enda. Venter i spenning både på barnehageplass, selvangivelse, go bokens startpakke og klær fra H&m. Må jo få noen av delene...

Skrevet

Ja, hvis ikke gir jeg deg rett til å være mer irritert enn meg i dag :o)

HI

Skrevet

Den som venter lenge venter på noe godt. Så da blir det mye igjen på skatten;)

Skrevet

Posten har vært her. Ingenting. INGENting. INGENTING!!!

Skrevet

sambo fikk selvangivelsen sin på torsdag. Men je har ikke fått min enda. Hvis den ikke har kommet idag da.

Skrevet

I verste fall må vi vente helt til 9.april!!! Det er jo ONSDAG det !!!! Enn at man skal være SÅÅÅÅ nysgjerrige på de derre papirene da,- det verste er at evt penger ikke kommer før LAAAANGT uti juni......(Føles som om junimåneden er ekstra lang når man venter på skattepengene iallefall)

Skrevet

Og noen får ikke før i oktober

Skrevet

Jeg bor I en stor by, og har heller ikke fått. Mannen min fikk i går, så jeg vet ikke hvordan de gjør det der. Har imidlertid fårr svar ang barnehage!

Skrevet

Jeg skal love deg at hadde du jobbet på posten,så hadde du nok sett hvorfor du ikke har fått det enda,de gjør nok sitt beste,men det er helt sinnsykt mye å gjøre når selvangivelsen kommer i tillegg til all annen post! Må jo forsvare posten litt siden jeg har jobbet der selv;)

Skrevet

Har heller ikke fått selvangivelsen...(bor i Bergen) -men klarte å regne ut i forhold til beregningen på nettet at jeg sannsynligvis får ca 5000 i restskatt :( Så like greit å slippe å se det på noen dager enda...hehe

Skrevet

Tror dere burde jobbet et par dager i posten selv før dere uttaler dere... :-)

Skrevet

Det er jo ikke posten sin skyld. Innlegget er jo ikke skrevet for å hetse posten. Hallo??? LIkegodt kan vi da skylde på Skattekontoret som ikke sender ut tidligere. Bare spennende å se når den kommer. Problemet er snarere at jeg er så utålmodig og spent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...