På vei igjen <3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Synes det er så vanskelig med middag i helgene.. Hva skal dere finne på? Alle tips mottas med takk
camilla^ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Kan se ut som det blir taco og pita her idag. Må dele opp siden nesten alle ikke liker taco krydderet i kjøttdeigen. Men får se hva jeg kommer hjem med etter jobb idag, kan jo hende jeg finner noe annet jeg heller vil lage
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 brennende kjærlighet her i dag! det er hjemmelaget potetstappe med stekte pølsebiter,løk og bacon
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jobber kvelden i dag, så det blir vel en ferdigrett fra Fjordland, tenker jeg.... Ikke mye til hjelp eller fristelse det, da:-) Men i morgen blir det tacopizza!
Ksenia & Anjem Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Samboer jobber fra 08.00 i dag tidlig til 02.00 i natt stakkars, så jeg er alene med gutta mine..blir noe lettvindt
Lillesnuppis Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Her blir det ikke middag i dag.. Skal på Bella Napoli ( italiensk) i Oslo med en venninne og spise Planskestek. Å cafe copa alla brasiliana til dessert... Har gleda meg en lang stund allerede
3 blå Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Siden lillegutt er hos pappaen sin så tenker jeg det blir noe som jeg kan varme opp i morgen også. Kjøttdeig i tomatsaus og pasta er lettvindt, godt og det blir alltid igjen rester
klg,2 boys now:) Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 her blir det indrefilet tilbredet på ett eller annet hvis.får se hvordan tips jeg får:)
Håpefull mamma Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 her skal vi kose oss med biffsnadder, fløtepoteter og salat:) gleder meg!!!
fox`y Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 tror ikke d blir noe middag på meg jeg. gutten på 2.9 år har jeg porsjonert mat i frysa til så han får d... sambo er borte i 5 uker så frister lite me middag i dag...
ZamZam Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Vi skal ha pastasalat med tunfisk til lunsj og enten spagetti bolognaise eller hjemmelagd pizza til kvelds.. Får se hva lysten sier..
Mamman til AM&JS Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Det blir grøt på dagen...og taco til kvelds!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå