Gå til innhold

Jeg begynner allerede nå jeg, middag i dag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig med middag i helgene.. Hva skal dere finne på? Alle tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan se ut som det blir taco og pita her idag. Må dele opp siden nesten alle ikke liker taco krydderet i kjøttdeigen. Men får se hva jeg kommer hjem med etter jobb idag, kan jo hende jeg finner noe annet jeg heller vil lage

Skrevet

brennende kjærlighet her i dag!

det er hjemmelaget potetstappe med stekte pølsebiter,løk og bacon

Skrevet

Jobber kvelden i dag, så det blir vel en ferdigrett fra Fjordland, tenker jeg.... Ikke mye til hjelp eller fristelse det, da:-)

Men i morgen blir det tacopizza!

Skrevet

Samboer jobber fra 08.00 i dag tidlig til 02.00 i natt stakkars, så jeg er alene med gutta mine..blir noe lettvindt

Skrevet

Her blir det ikke middag i dag.. Skal på Bella Napoli ( italiensk) i Oslo med en venninne og spise Planskestek. Å cafe copa alla brasiliana til dessert... Har gleda meg en lang stund allerede

Skrevet

Siden lillegutt er hos pappaen sin så tenker jeg det blir noe som jeg kan varme opp i morgen også. Kjøttdeig i tomatsaus og pasta er lettvindt, godt og det blir alltid igjen rester :)

Skrevet

her blir det indrefilet tilbredet på ett eller annet hvis.får se hvordan tips jeg får:)

Skrevet

her skal vi kose oss med biffsnadder, fløtepoteter og salat:) gleder meg!!!

Skrevet

tror ikke d blir noe middag på meg jeg. gutten på 2.9 år har jeg porsjonert mat i frysa til så han får d...

sambo er borte i 5 uker så frister lite me middag i dag...

Skrevet

Vi skal ha pastasalat med tunfisk til lunsj og enten spagetti bolognaise eller hjemmelagd pizza til kvelds.. Får se hva lysten sier..

Skrevet

Det blir grøt på dagen...og taco til kvelds!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...