Kosteligste76 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Noen som har anbefalinger? Eller advarsler...
vår baby Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Ambiente restaurantene. De er kjempe fine. Har bodd i Praha i to år. Har prøvd en del restauranter kan man si. De har Ambiente som er Brasiliansk i Na Prikope (handlegaten) og en i Namesti Miru (også et ganske sentralt sted) den siste er en mer generell restaurant. Jeg digger den siste.. http://www.ambi.cz/index_eng.php
localati&lillegutt Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg anbefaler de argentinske.. El Gaucho, het den vel, tror jeg.. Det var kjempe koselig der, og de var flinke... var et sted hvor det stod Pizza/Pasta i en runding, og mirakul rett frem, og der ble alle dårlige, så vurder det litt... Men man ser fort hvor man burde spise og ikke... Tror du helst skal følge magefølelsen din... ER masse ålreit, men masse man også burde vurdere sterkt.. Men praha er en utrolig by, savner det.. låne plass i kofferten? hehe.. neida.. Men kos deg, og nyt det mens du kan..
Kosteligste76 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Takker - gleder oss vilt! Forelska i den byen. Vært der en gang tidligere på studentbudsjett både for mat og shopping - denne gangen skal vi slå oss mer løs! Ledig koffertplass? Neppe;)Skal være flink og ta med minst mulig i den digre kofferten, satser på at den er proppfull på returen. (Og med litt flaks er man noen uker på vei - hihi - hemmelighet for reisefølget som er spenn klare for at vi skal forsyne dem med nye familiemedlemmer)!
Edelweis Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 jeg skulle ønske jeg visste navnet på den rastauranten vi var på der nede. den lå i en side gate i gamlebyen, og var en liten bule med 4 bord bare. var noen bord til inne på en annen bule i restauranten. der var det bare verdens beste mat. det var taxi sjåføren vår som annbefalte den til oss. det var så god mat at du aner ikke. =) men som sagt så husker jeg ikke navnet på den:/
ak81 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Obneci Dun, eller noe i den duren! Flott restaurant med utrolig god mat og service!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå