3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 etter å testet svaaaakt positivt i går, testet jeg på ny i dag, og jeg er GRAVID!!!! streken var mye tydeligere i dag. så herlig, litt uvirkelig enda, men jeg skal bli mamma for tredje gang:-) og denne gangen blir det desemberbaby:-) gleder meg stort!! happy,happy,happy. sender masse babystøv til dere andre her inne, dere en en super gjeng. Håper jeg ser dere over i 1. trimester snart:-D
Giinaღ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 GRATTIS!!!!!!! drømmer også om at jeg roper hurra om en uke...tihii...
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 ønsker deg masse lykke til,håper jeg ser deg snart på 1 trimester:-) klem.
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 takk skal du ha, lykkeønskninger til dere alle:-)
Lillemy29 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Grattis! Når hadde du hatt ikm da? Så supert at du får en julebaby:-) Ønsker meg det selv!
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 IKM i dag eller i morgen.. krysser fingrer for at du får julebaby du også, når har du IKM?
Nim83 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hei! Gratulerer så mye!!! Jeg har også testet positivt idag. Hurra! Det er så spennende.. Min første gang!!! Super spennende!
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Nim83: Gratulerer så mye:-) IKM denne helga du også? sees på 1.trimester vi da:-) kjempegøy:-)
Nim83 Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 IKM på mandag som var faktisk, men har vært i på ferie.. Ikke stolt helt på svak strek på italiensk test. Lot ikke jubelen slippe løs før positiv test idag.. Jeg sluttet på p-pillen (8år) i jan. Hadde jo ikke forventet at dette skulle skje så kjapt.. Er bare overlykkelig!
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 så bra da. har du noen symptomer?
Nim83 Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 Morgenkvalme og murring i eggstokkene, eller i området rundt! På en side av gangen.. Ikke akkurat som menssmerter, men ganske likt. Var kvalm uken før ikm faktisk. Og veldig kvalm idag! Verst på morgenen da. enn du!?
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 5. april 2008 fra el og frem til IKM har jeg hatt sterke murringer i magen og ryggen, og skikkelig mageknipe med løs og hard mage. kanskje en bitteliten smule mer trøtt, men ikke så mye, ikke ømme pupper, ikke humørsyk.. følte meg litt uggen i dag men er det bare innbildning kanskje.... jeg kjenner forresten et slags trykk nederst i magen, ikke murring, men akkurat som om livmora vokser... tidlig for det kanskje.. men noe er det.. det er så rart, for sist var jeg stuptrøtt omtrent fra el og hele svangerskapet, og superkvalm (klart, den kom ikke før uke 8) og hormonell til tusen... fikk jente. i 2004 var svangerskapet likedan som da jeg fikk jenta, men det svangerskapet endte i abort, så vet ikke kjønn. har en gutt født i 2002 og med han hadde jeg ikke mye symptomer heller, og oppdaga ikke graviditeten før jeg kasta opp i 8. uke. så har en mistanke om gutt denne gangen, knapt nok 4 uker på vei, men har en følelse.. det pga at jeg tidligere har kjent symptomene så tidlig, men ikke nå.. uansett det er spennende.. ingen svangerskap er vel like..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Ååå gratulerer, kanskje jeg også skal teste på nytt igjen i dag, siden jeg opplevde det samme som deg i går. Testet du med morgen urin? Er jo forseint for meg å teste med det nå ;O/ men bør jo gå fordet, om jeg venter par timer før jeg må på do, og det er vel snart det nå ;O)
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 5. april 2008 jeg testet med morgenurin ja, men om du går noen timer før du går på do, så kan det jo hende det er nok til at den slår positivt ut.:-) spent på å høre fra deg igjen:-)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 5. april 2008 #20 Skrevet 5. april 2008 Gratulerer så masse :-) lykke til. Har El i helga. Så håper at en spire klorer seg fast hos meg også snart :-)
Lillemy29 Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 Jeg vet jeg hadde EL 26 mars ialefall. I allefall en cb el test som var positiv da. Vi hadde sex før, under og etter dette..hehe.. Vet ikke helt når ikm er. men hvis man skal regne ca 14 dgr fra el så må det vil bli rundt den 9 april. Har egentlig ikke noen symptomer som er annerledes enn pms symptomene mine, Ingenting "uvanlig" egentlig. Tok en test idag tidlig da,,Negativ... Igår tok jeg også en test (CB begge dager) da var den en ultra ultra svak bakgrunnsstrek der. Tenkte derfor prøve den andre testen i pakka idag. men nå var antydningen borte. Så vet ikke helt. Tror ikke jeg skal tro noe som helst enda. Kommer nok til å teste daglig(har fått en skokk fra billigtester) så får jeg se. Er første periode hvor jeg vet vi hadde sex rundt el, slik at jeg håper strekt, men prøve være litt nøktern:-) Kos deg med baby i magen:-)
Dotten Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 Så bra! Gratulerer så mye og lykke til!!!!!!!!!!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 5. april 2008 #23 Skrevet 5. april 2008 Jeg testet med STAV, sparer CB til i morgen, jeg mener jeg ser fortsatt noe der, men kanskje ikke sterkere enn i går, gleder meg til å teste med CB i morgen. Litt vanskelig å få til morgenurin siden minsten enda får melk om natten og jeg tisser sånn i 4 tiden. Kan jo teste da da.
3barnsmamma<3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. april 2008 takk til dere alle sammen, og jeg håper inderlig det klaffer for dere alle snart. stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå