Gå til innhold

Noen andre som skal/har født mens de går på Fragmin(blod fortynnende) behandling??


*Hufsa-mamma*

Anbefalte innlegg

Det ble plutselig ikke så naturlig som jeg hadde tenkt meg detta...Går på Fragmin sprøyter 12500 IE hver 12 time nå..(p.g.a blodpropp). har ikke tenkt så mye over fødselen for alt gikk så greit og naturlig av seg selv sist...men nå blir liksom alt litt usikkert og jeg har desverre beg å grue meg litt...vet ikke helt hva jeg ønsker å høre her men...noen andre her som har fødd med dette før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg bruker også fragmin, men bruker 7500IE en gang om dagen. Jeg har blitt fulgt opp veldig bra på sykehuset og føler jeg er i gode hender. Jeg har også lganske lave blodplater, så jeg har litt større blødningsrisiko. Så jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan få epidural eller spinabedøvelse. Men det er jo greit å vite på forhånd. Men jeg kunne få lokalbedøvelse der nede da... Og dem vill helst at jeg skal føde naturlig og ikke med keisersnitt, da det er litt større blødningsrisiko. Dette er første fødsel for meg,men jeg har ikke begynt å grue meg. Føler jeg er i gode hender på sykehuset og så er jeg en ganske avslappa person, så jeg regner med at det går bra! Men håper alt går bra med deg og at du ikke gruer deg for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...