Anette_27 med Nathalie Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 sorry jenter eg burde nok giddet å lest mer ang innleggene om slimproppen men har ikke trodd den skulle gå tidlig på meg... noe den ikke har gjort.. men no er eg førstegangs og 3dager på overtid... i natt kom det kjempe mye slim på papiret... rant ned i truse innlegge også.. måtte skifte til større bind så mye... litt grønn og gul farge på dette??? og etter dette begynte eg å få skikkelig mage smerter og tak i rygg og mage... vonde... så er ganske sikker på at det var rier.... men de stoppet opp igjen etter 3-4 timer men fortsatt kommer det mye slim... noen som vet hva dette er??? har lest at slimproppen er brun???? kan vel ikke være så lenge igjen til det skjer noe vel?? plis.... ber om svar fra dere som evn har født før....
oktoberlykkelig "fødeklar" Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hei. Er egentlig bare innom å kikker fra 1. tri. Venter min nr. 4 så har litt erfaring. Skal prøve å svare deg. Mine tidligere slimpropper var som du beskriver. Ekkel grønnlig (ser egentlig ut som tykk barnesnørr). Så jeg tror det er slimproppen hos deg, å at du snart havner i fødsel. Lykke til!
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Slimproppen min var i hvert fall ikke brun. Min løsnet den morgenen fødselen begynte. Oppdaget plutselig en stor slimklump med litt friskt blod. På ettermiddagen kom riene, men de stoppet ikke opp hos meg da, de fortsatte helt til lillemann var født. Ville ringt føden jeg, og kommet inn for å få sjeka evt. åpning.
hmmm? Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 jeg har egentlig ikke peiling på dette her siden jeg er førstegangs, men ville kanskje ringt til føden og hørt hva de mener... Vi kan jo bare synse eller komme med tanker om hva det kanskje er. De på føden vet nok med mer sikkerhet hva det er ) Skader jo ikke å ringe å spørre ) men på meg så høres det jo ut som om det er slimproppen som har gått, men tror kanskje ikke den skal være grønn? men hva vet vel jeg, hmmm, jeg ville ringt føden ;o) lykke til.. Gullet ditt kommer sikkert om ikke så lenge )
Anette_27 med Nathalie Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 takk for svar:) tror nok det er slimproppen ja... det ligner barnesnørr... hehe deilige detaljer ja,,, kan jo være skikkelige modnings rier eg har også!!!! så eg tror eg ser det litt ann ut over dagen før eg ringer.... venter på evn rier eller blod... eller venne kanskje?? hehe uansett takk for at dere tok dere tid... håper jenten min er på vei i løpet av helgen da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå