HegeAE Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Tygger menthon, og eg syns smaken i munnen er temmeleg kvalmande i seg sjølv. Blir sprø av den. Hadde det slik forrige svangerskap og, men eg hugser ikkje kor lenge den varte....
*min lille sin!* Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 min kom i uke 3 å var borte i uke 4/5 ca om det er metall smaken du prater om?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg var veldig plaget av den metall smaken rundt 4-5 mnd, holdte på å gå på veggene. Tok det opp på en sv.kontroll hos fastlegen og han sa at det var magesyre, altså sure oppstøt. Enda jeg ikke hadde merket noe oppstøt. Jeg prøvde, etter mye overbevisning, å spise en link i ny og ned. Da forsvant smaken og har ikke vært plaget siden. Masse lykke til, det smaker jo helt jævlig!
HegeAE Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Da skal eg prøve meg på link. Men, merker ikkje så mykje til sure oppstøt. Smaker forsvinner ei lita stund med melk. Så det kan jo hende det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå