Gå til innhold

anbefaling i danmark med barn på 4 og 5 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke kjøre så langt etter at vi har gått av båten... Tenkte hus og feriesentere. Vet dansommer har en del men lurer på om nnoen har vært der på forskjellige steder og vil anbefale noen? Og hva lønner seg angående båtreisa? Vi bor ca 2 timer fra oslo men går det båter fra f.eks larvik som blir rimeligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bonbonland er fint for barn i den type alder. (det er som tusenfryd bare med bongbong godteri som tema. veldig moro for barn) ligger ca 2 timer fra kjøbenhavn. (de 2 timene kan være alt fra 1-3 for det er noen år siden vi har kjørt dit)

Skrevet

www.skallerup.dk

(både hus og hytter og hotellting)

Fantastisk område, herlig feriecenter, kort til Lønstup, Hjørring og Aalborg. Under 20 min fra Hirtshals (båten). Anbefales på det sterkeste.

Superspeed begynner å gå fra Larivk i sommer kortest reisetid. Kystlink fra Langesund er også ganske blilig og går raskere enn de andre.

Skrevet

Ja dra til Bonbon land. Åsså sier du hvordan det var der :-) Åsså kan du lage din egen kjærlighet.. Sikker derfor jeg vil dit da. Elsker kjærlighet på pinne :-) men her prioriteres syden turen.. ( er fint det å da)

Skrevet

Skulle stå at jeg ville dit før jeg skrev at sydenturer prioritrtes her i familien

Skrevet

Glemte å nevne det da; Fårup Sommarland ligger ved Skallerup da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...