*ale* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Åssen gikk det med den belastningstesten?? Jeg må vel påberope meg mangellapp med mye treer feil, ble henvist til gyn på sykehuset..
Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Effelant ja, vikitg det der;) Svarer ikke før det er riktig serru:p Hehe... Og det gikk bra det, normalt blodsukker og alt fint, dvs; jeg er og blir et mysterie:p *flire*
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 3er feil ja... Lykke til i massevis da, når skal du dit?
*ale* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Vetke.. Lang ventetid, så til sommeren kanskje?? Legen mistenker endometriose.. Supert!! :S Så nå er det bare å pakke innpå med Oboy is??? Så digg:D:D
Gjest Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Oboy is er helt sjef, sikker på at det kan fikse hva som helst! Alt fra 3er feil til gode fødsler;)
*ale* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2008 Hehe... Tåler ikke melk noe særlig så jeg må finne andre remedier der
Gjest Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Det er kjipt... Hmmm, men så er ikke du effelant, så du kan jo smyge innepå godsaker som høye drinker eller et glass vin da, så da er vi even;)
*ale* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. april 2008 Skal teste noen kalde pils i kveld hvis spyingen ikke tar seg opp igjen her... Det funker nok sikkert.. (allefall til i morra tidlig)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Dåååårlig gjort! Gleder meg vilt til et glass med sjampis når ungen er ute... Er nesten så jeg vurderer å få gubben til å ta med på føden!! Hehe... (det er liksom alt jeg IKKE kan trøkke i meg som frister om dagen, og grønne epler)
*ale* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Kjenner til den.. Gikk å hadde skrekkelig lyst på rødvin sist svskap, og det liker jeg jo ikke engang.,. Rare kroppen.,...
Gjest Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Åh, det er så mangt jeg har lyst på, og helt på toppen av lista står Baileys med karamell, den er fantastisk! Og jeg har 2 liter stående i skapet her, DET er dårlig gjort det:p
*ale* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2008 Hehe.. tenker den roper på deg ja.. Snart ferdig da vettu, da kan du smake......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå