Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Min er 5,5 mnd men gjør det kun fra rygg til mage men kommer seg aldri tilbake til ryggen igjen....
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Det er ikke så spennende det, de blir jo ofte lagt ned på ryggen og det er det å snu seg over til magen som er spennende. På ryggen ligger de nok,liksom. Det tok lang tid før gutten min gadd det, tror han begynte å krype litt o.l. før den tid. Så det er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 min er snart 9 mnd å gjør d ikke bevist ennå. han faller over på rygg igjen,men da slår han seg. 1 mann gjor d når han var 6 mnd.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 VEt ikke når det går over grensen til unormalt at de ikke gjør det. Men min brukte lang tid på det iallfall. Snudde seg fra rygg til mage da han var 3,5 mnd, men andre veien gjorde han ikke bevisst før over 6 mnd iallfall. Da ålte han seg også. HAn tippet rundt ubevisst før det da.
♥Innimor & guttaboys♥ Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Min snudde seg daglig fra rygg mage når han var 3.5 mnd, og mage-rygg når han var 4 mnd. Har hørd at det er tidlig da.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 De gjør det vel bevisst når de får ordentlig kontroll over hodet sitt. Ellers deiser det jo i bakken når de tipper rundt. Han skjønte etterhvert at han måtte legge seg på sida og legge hodet på armen før han snudde resten av kroppen. Og det er jo i grunn en komplisert operasjon, så ikke rart han brukte lang tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå