3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 når jeg går på klart svar i dag, og kjøpe ny mobil og nytt abonement. får de det til å funke med en gang da???? ellers er liksom litt av vitsen borte for meg... hehe... har liksom bare tenkt at det funker sikkert...
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har kjøpt mobil i butikk før, og da har den virket fra første stund, men varierer vel noe fra abbonomentet.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 ja.. ok. da håpe jeg det funker!!!! men spørs da, siden jeg vil ha med det gamle nummeret mitt.. men satser på det går bra!!!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Det avhenger litt av hvordan du gjør det. Dersom du har la oss si telenor i dag, og fortsetter med nytt abo + telefon hos Telenor vil det fungerer fra og med idag. Men dersom du ønsker å gå over til noe billigere la oss si netcom, chess eller tele 2 så må nummeret ditt overføres (porteres) til det nye selskapet. Det tar 10 arbeidsdager. Nummeret vil virket hos det gamle selskapet helt det går over til det nye. (men du kan ikke bruke det nye før etter porteringen er klar)
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 ok.. da får jeg vurdere å få nytt nr tror jeg... for det gamle abonementet (altså ett fra one call som jeg fikk på onsdag) virker jo ikke heller.. og kundeservice der kan ikke hjelpe meg.... for de skjønner ikke hva som er problemet.. det virka nemlig med en gang, men slutta å virke plutselig torsdag kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå