Gå til innhold

Angående navnevalg........(trenger tips!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en jente.. Synes Ada er et fint navn, men ønsker et dobbeltnavn.. Hva passer til Ada??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ada-Marie (a)

Ada-Sofie

Ada-Camilla

Skrevet

Ada er kjempefint, synd ikke pappan liker det her;P

hm.. Ada Eline liker jeg godt da. Eller Oline.. men så passer nesten alt siden ada er så kort og greit.. Ada Marie, Ada Sofie, Ada Emilie osv. spørs hvilke flere navn du liker? så kan du jo se om de passer sammen

Skrevet

Takk dere,mye fint=0) Har en kresen mann da, enten liker han ikke navn jeg kommer med eller så heter masse folk det.. hmm.. keep it coming;)

Skrevet

Ada Louise

Ada Leona

Ada Amelie

Ada Chrstine

Skrevet

Jeg elsker navnet Ada...mannen er ikke like begeistra dessverre. Synes du har fått mange fine tips her. Ada Elise heter ei jeg kjenner.

Skrevet

Etternavnet jenta vil få(inntil hun evt blir gift senere) er på 10 bokstaver..ganske langt. Men lyst å ha dobbeltnavn for det, sålenge det andre er kort. Har jo fått mange gode tips da, takk takk=) liker litt spesielle navn jeg.

Skrevet

Ada Helene

Ada Malene

Ada Kristine

Ada Karoline

Ada Katrine

Ada Seline

Ada Anette

Ada karina

kommer ikke på fler jeg, men det er jo bare å sette masse forskjellge navn bak og se. man hører fort om det klinger fint eller ikke=)

lykker til med navnvalg.=)

Skrevet

hei. jeg er 6 uker på vei, og vi har også tenkt på ada dersom vi får en jente. syns ada marie er fint, men er vel nå mer hekta på ada othilie. du kan gå inn og se på ssb.no. der har du mulighet til å gå inn og sjekke hvor mange som heter ditt og datt i norge, og i hjemfylket... når har du termin da? lykke til :)

Skrevet

Ada Elisabeth

Ada Johanne

Ada Cecilie

Ada Celine

Ada Pernille

Ada Martine

Ellers synes jeg Ada Marie og Ada Kristine var kjempefint:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...