babyandme Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vi venter en jente.. Synes Ada er et fint navn, men ønsker et dobbeltnavn.. Hva passer til Ada??
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Ada-Marie (a) Ada-Sofie Ada-Camilla
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Ada er kjempefint, synd ikke pappan liker det her;P hm.. Ada Eline liker jeg godt da. Eller Oline.. men så passer nesten alt siden ada er så kort og greit.. Ada Marie, Ada Sofie, Ada Emilie osv. spørs hvilke flere navn du liker? så kan du jo se om de passer sammen
babyandme Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Takk dere,mye fint=0) Har en kresen mann da, enten liker han ikke navn jeg kommer med eller så heter masse folk det.. hmm.. keep it coming;)
Saltlakris Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Ada Louise Ada Leona Ada Amelie Ada Chrstine
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg elsker navnet Ada...mannen er ikke like begeistra dessverre. Synes du har fått mange fine tips her. Ada Elise heter ei jeg kjenner.
babyandme Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 Etternavnet jenta vil få(inntil hun evt blir gift senere) er på 10 bokstaver..ganske langt. Men lyst å ha dobbeltnavn for det, sålenge det andre er kort. Har jo fått mange gode tips da, takk takk=) liker litt spesielle navn jeg.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Ada Helene Ada Malene Ada Kristine Ada Karoline Ada Katrine Ada Seline Ada Anette Ada karina kommer ikke på fler jeg, men det er jo bare å sette masse forskjellge navn bak og se. man hører fort om det klinger fint eller ikke=) lykker til med navnvalg.=)
♥♥♥ Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 hei. jeg er 6 uker på vei, og vi har også tenkt på ada dersom vi får en jente. syns ada marie er fint, men er vel nå mer hekta på ada othilie. du kan gå inn og se på ssb.no. der har du mulighet til å gå inn og sjekke hvor mange som heter ditt og datt i norge, og i hjemfylket... når har du termin da? lykke til
prebs Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Ada Elisabeth Ada Johanne Ada Cecilie Ada Celine Ada Pernille Ada Martine Ellers synes jeg Ada Marie og Ada Kristine var kjempefint:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå