Gå til innhold

FERIE - hvor drar dere med flere barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har to barn fra før. Vår pode blir ca 6 mnd til sommeren. Jeg har problemer med å engasjere meg i ferieprosjektet, og gruer meg til barna skal sitte i baksetet og krangle med lillegutt ved siden av.

 

Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feriehus, eller familierom på kro i Danmark er helt topp. Da blir bilturen brutt opp av en båttur..

 

Ellers reiser vi stort sett her i Norge vi, trenger ikke dra så langt, dagsturer til sjøen f.eks

Skrevet

Vi skal til Danmark...Men har "bare" to barn da...En på 4 og en på 1 mnd...Minste vil være ca 5 mnd når vi drar...

 

 

 

Skrevet

Vi reiser til danmark vi og. Det er behagelig med små barn. Har en på ni og en på nesten ett år til sommeren. Vi skal til lalandia. Sjekk på lalandia.dk.

 

Lykke til

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...