Gå til innhold

Planer for i dag da damer?:0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ut i fin været å levere takkekort fra dåpen til Oscar,men først må pappan stå opp,også skal vi spise en god frokost,dusje og ordene oss....Resten av dagen blir vel hjemme,med tv vin og litt god mat i kveld....:) Må vel en tur på butikken også...

Ha en strålende dag da:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal snart på barseltreff =) Gleder oss veldig,for det er fint vær ute =)

I kveld skal jeg på jente-kveld hos mamma! Får besøk av en nabo og dattra hennes, så vi skal kose oss med ost og kjeks =)

Skrevet

Skal tilbringe formiddagen i spent avventende modus, for å se om oppkastraptusen til lillebror i går kveld er over og om den evt har smitta oss andre...

Viser det seg at den ikke er videreformidla så skal jeg på fest sammen med jentegjengen i kveld, eldste skal ligge borte (hvis hun ikke blir syk).

Sånn går nu dagan...

Skrevet

her er det ikke sååå sfint vær... ser ut som sola skal bryte gjennom da, men akkurat nå snør det så vidt her... grrrr....

vi skal tusle en tur til byen etter hvert.. jeg skal kjøpe ny mobil og bytte bort fra one call abonementet jeg akkurat fikk... møkk og drit....

ellers må vi sikkert en tur til byen også.. også skal jeg på kirkegården en tur...

oldemor ville vært 100 år for et par dager siden, og i dag er det 12 år siden bestemor døde...

i kveld blir det brennende kjærlighet til mat (før barne-tv..) og etterpå kanskje det blir en film eller noe, og litt vin... må se farmen først da!

Skrevet

Skal på Theatercafeen med svigers å bort til operaen å titte litt. I kveld blir det øl og thaimat. Men i Thailand heter det bare mat da, hehe.

Skrevet

Lillegutt er syk. Så vi blir inne. Sambo er på jobb..:( Men mamma kommer på besøk til oss. Det blir koselig. Kan godt hende vi må ta oss en tur til legevakta iløpet av dagen. Huff ikke morsomt når barna er syke.

I kveld har i planer om å spise bakt potet med tacofyll. Med cola til:)

Skrevet

Blir spennende å se hvem som ryker ut av farmen i dag:)

Håper han lille spurven Torkil ryker:)

Skrevet

ja det hadde virkelig vært på tide!!!

Skrevet

Skal ut og leke snart om været tillater det.

Ut og kjøre rundt på shopping skal vi og :)

Og koose oss ekstra i dag :) Feirer at vesla er blitt stoor barnehage-jente :)

Skrevet

Hele helga skal brukes til husarbeid.. Ha vært litt sløv i det siste, eller stue og kjøkken er ryddig og rent.Men må ta soverom, gang, trapp, do, bad og gjesterommet.. Men vi skal også slappe av og kose oss..

Skrevet

Tja, si det gitt.

Egentlig skulle veslemor til bestefaren sin og være der til i morgen men ser ut til at det går i dass. Så da må vi finne på noe annet, blir sikkert en liten tur til byen i allefall og bruke litt penger.

Egentlig skulle jeg ordne med barnerommet i dag og kose meg helt alene hjemme, men akk så vel.

Skrevet

Hær skal jeg prøve å gjøre litt husarbeid og annet småtteri. jeg og onga skal ut å gå tur og leike oss litt,vist ikke været blir allt for ille. prøve å få tankene på andre ting i dag siden jeg savner sambo:( 5 uker til jeg får se han..

men skal no kose oss på best mulig måte vi da:)

Skrevet

Ta med ungene og gå på cafe med ei venninne :)

Skrevet

Jeg har ikke planer før i kveld, så jeg sitter her å sløver meg... Skal møte ei venninne for å ta en kaffe i kveld, det blir nok koselig det :)

Men jeg blir aldri helt fortrolig med disse barnefri-helgene, selv om det snart har pågått i to år.

Aner ikke hva jeg skal finne på, blir litt hjelpesløs ;)

Lurer på hva jeg fant på før jeg fikk barn...?!?

Skrevet

Jeg og minstemann er syk, så vi skal være hjemme og slappe av.

Storebror og pappa skal en tur til byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...