Gå til innhold

Ser ut som om dette blir en kjedelig lørdag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på guttetur i helga, så jeg og lillegutt er alene hjemme... Og lillegutt er syk, så bare sutrer, og blir hysterisk hvis jeg reiser meg og går mer enn to meter.... *syns litt synd på meg selv*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme til Ytre Langtvekkistan og hjelpe selfangerkjerringa å rydde og vaske hus og bake til bursdag? Eldsta blir fire år, vi skal ha familieselskap med middag og kaker idag, barneselskap imorra, men selfangern er på jobb idag og kommer hjem 1/2 time etter gjestene dukker opp, og jeg er altså aleine med begge ungene og haugevis med arbeid... for tror du suppegjøken gjorde noe husarbeid i går kveld? NEEEI!

Skrevet

Kaster meg i bilen og kommer som et skudd! ;) Uff da, suppegjøken burde fått et lite spark bak da, kunne jo hjulpet til litt før han skulle på jobb!

Skrevet

HAHAHAH you crack me up.... jeg sto opp 0715 med ungene, han sto opp 0830 og måtte hive seg rett i bilen for å rekke jobben. Sånn går no dagan...

Skrevet

Kjenner til den... sambo syns han står TIDLIG opp hvis han er oppe før 8.... Lillegutt våkner sjelden etter 6.. gjett hvem som må opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...