Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

håper å få svar fra noen her inne;O)

jeg tok en billigtest fra lavpris tester i dag(ikm i dag eller i morgen). Der kom det opp en svak skyggestrek etter ca 3 min.

hvordan tolker man den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil tro du er gravid jeg:)

ta en cb digital i morgen eller noe så slipper du å tyde streker:) lykke til:)

Skrevet

en svak strek er jo en svark strek da... er ikke så god på dette der jeg, men var jeg deg ville jeg ventet et par dager, gått på apoteket og kjøpt en CB digital.. der får du det svart på hvitt....:)

Lykke til:)

Skrevet

ja jeg får kjøpe meg en slik;O)tusen takk for svar

Skrevet

Samme skjedde meg sist helg, løp opp på apoteket du.:) Jeg tok 2 tester, en cb digital å en annen.. GRAVID lyste det etter 10 sek.. Så jeg heier på deg:)

Skrevet

en strek er en strek og om dun har ikm nå så er det ikke så rart den er svak!

Jeg mener det er bortkastede penger å kjøpe dyre tester på apoteket. Jeg testet svakt i 7 dager på både billige og dyre tester sist. 9. dagen var streken sterk.

Denne gangen så testet jeg svakt på ikm og svakt dagen etter. tok så enda en billigtest etter nesten en uke og streken ble klar og fin. testet med billige tester bare denne gangen.

Så har du flere billige tester liggende så bruk heller dem

Skrevet

Jeg hadde også svak strek på billigtesten 3-4 dager før IKM,som ble sterkere og sterkere for hver dag.Første gangen kom streken etter 5 min,og jeg trodde det bare var en skyggestrek.Men jeg er gravid og det er nok du også!!Gratulerer og masse lykke til:))

Skrevet

åååå tusen takk alle dere som har svart meg;O) jeg fikk ikke lest de siste svarene før jeg kjøpte meg noen cb tester...så det blir ny testing i morgen...

lykke til alle dere;O)håper at jeg virkelig får komme inn til dere;O)

Skrevet

Glemte jo å gratulere også!! Gratulerer

Hor mye kostet testene? digitaltestene tenkte jeg på?

Skrevet

Jeg testet svakt med en billigtest. Men det var ikke skyggestrek, det var en svak farge der. Testet helt klart positivt med vanlig CB en time senere! Så de billigtestene kan du få billig av meg... Skaper jo bare frustrasjon!

Skrevet

Mange som får klarere tester på billigtester enn apotektester, eneste som er "sikker" er den digital fordi den sier gravid ikke gravid. Men den kan jo si ikke gravid selv om man er gravid om det er for tidlig

Skrevet

Jeg tok tre (!!!) tester igår og trodde ikke mine egne øyne,men de var positiv alle sammen!!

Og det var billig tester kjøpt på qxl,5 for 50 =)

Skrevet

heisann igjen...

den digitale testen koster rundt 130kr.

Jeg tok en vanlig cb i går på ettermiddagen bare for å sjekke- krysset kom med engang.

men...så kjønner jeg ingenting, for når jeg skulle legge meg kom en blødning....

hva tror dere?

Skrevet

Hvor langt er du kommet?

kan være festeblødning? :-) evnt at blodkarene har bristet etter sex? :-)

Lykke til så mye :-)

Skrevet

jeg hadde ikm i går- så jeg testet positivt i går-dvs jeg er 4 uker.

så jeg vetta søren ka det kan være.....kanskje en lite blødning ifm med ikm,,,,

regner med jeg tar en test om noen dager for å skjekke hva som skjer,..

tusen takk- lykke til til deg også.

Skrevet

Da kan det godt være en festeblødning du har!

Det nytter lite å ta en gravitest om noen dager, hcg sitter opptil 6 uker i kroppen etter en sa/ma :-(

Men visst du er bekymret kan du få tatt to blodprøver for å måle hcg nivået og at det stiger som det skal :-) Bare ring legesenteret imorgen og hør med de :-) er ennå for tidlig å se noe på ultralyd :-(

Håper det går bra med deg :-)

Og husk, de fleste blødninger er ufarlige, særlig visst de er mindre enn 3 bind :-)

Godklem

Skrevet

Hei ved min første graviditet hadde jeg en mens som var så rar jeg blødde litt og det var litt tykkere enn vanlig. Etterhvert så fant jeg ut at det ikke var mensen men at jeg var gravid.

En annen ting er at jeg mistet i 14 uke og fikk beskjed på legevakten da jeg ringte om blødningene at "jeg alltids kunne komme ned å ta en urinprøve for å skjekke om jeg fortsatt var gravid" Tenk å si noe sånn når det kan være slik du sier sunnybeach at hcg kan bli i 6 uker?!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...