Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Det ropes og skrikes i media om det revolusjonerende som har skjedd, nemlig at en mann er gravid borti USA. Men greia er jo at dette er intet nytt, for denne "mannen" er jo biologisk sett en kvinne. Han er født kvinne, og var kvinne for inntil 10 år siden, da er det jo ikke så rart at han er gravid! Greit nok at han har tatt en kjønnsoperasjon og har fått laga seg et mannlig lem, fått fjerna puppene og tar hormoner for å være mest mulig mann, men han har jo livmor inntakt Da er ikke dette allikevel en nyhet som bør få så store overskrifter, for det er nemlig ikke helt sant at det er en biologisk mann som får barn....(selv om han er kjønnsoperert og har en fullverdig rett til å være en mann).
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Han har jo ikke mannlig lem engang..Han er kvinne fra magen og ned...
Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 Hehe, det er såpass ja? Da er det nesten sånn at hvem som helst gravid kan kle på seg herreklær og si at vi er en mann som er gravid. For det eneste som da skiller oss og den mannen er litt hormoner og bryster, da!
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg har meget få fordommer, men akkurat dette syns jeg er LANGT over streken. Det får da være måte på egoisme... hva med den stakkars ungen? Som en lege nevnte: verden er ikke klar for dette! Og akkruat dette er ikke helt området man trenger kjøre på for å bryte grenser heller... det er jo et barn med i bildet
Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes det blir for dumt å blåse opp med svære overskrifter at det eer en mann som er gravid, når det egentlig er en kvinne..meningsløst egentlig. Det burde heller stått at en kjønnsoperert er gravid. Har ikke fordommer mot kjønnsopererte, men det er framstillingen om mannlig graviditet, som jeg synes er idiotisk!
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg har heller ingen fordommer mot kjønnsopererte, og jeg er fullstendig enig med deg om den skeive medieframstillingen av saken. Men jeg syns fortsatt det er rent fram egoistisk og tåpelig av denne fyren å gjøre noe slikt.
Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 Ja. Virker som om det hele kun handler om publisitet og det å bli verdens første gravide mann. Noe han altså ikke er fordi han er dame innvendig.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 menn kan ikke bli gravide..enkelt og greit...og hun er ikke en mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå