(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har madrass fra før men våger ikke å bruke den pga krybbedødfaren som det har vært så mye snakk om her..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Vi kjøpte ny madrass på...hmmm....det var et eller annet med DRY Kid, tror jeg.Bestilte på nettet. Betalte vel 600,-. Billigere finner man på kid og jysk og sånne steder, ville jeg tro....
2.runner.up Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Fant på Kid til 249 kr! Dn er bra den! Kjøpte dn i str. 120x60. Arvet samme madrass av venninnen min, men valgte å kjøpe ny! Du kan også kjøpe overmadrass til 100 kr på Kid. Sambo har jobbet der, så han sier de er gode.
skimre Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 IKEA har standarmål på sine madrasser, og der er det mye billig og bra, hvis man bor i nærheten;o)
2 Gullunger Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 På www.ullkorga.no kan man bestille madrasser - de har forskjellige typer. Polyesterfiber madrassen er den billigste, kan fås med og uten ullkladd og er selvsagt billigst uten ullkladden.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 jeg tror du tar litt feil her.. IKEA har ikke standarmål! De har svenske mål, og de er litt annerledes enn de norske.. Har du kjøpt senga på IKEA må du også kjøpe tilbehøret der, pga målene.. Jeg hadde læretiden min på jysk og vet mye om madrasser.. hehe.. =)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 barnashus har madrass til sprinkel til 399, er veldig fornøyd med den..=)
HeidiC Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 At du har hatt læretiden din på Jysk betyr ikke at du har greie på Ikeas madrasser! Ikea HAR standardmål på både sprinkelsenger og madrasser!! Derimot har de ikke norske mål på dyner og sengetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå