Leeloo76 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Vi flytter snart innover og har ikke så mange å spørre om barnevakt. Rødhette høres jo genialt ut, men jeg er ikke helt sikker på hvordan de gjennomfører f.eks overnatting. Noen som kan fortelle litt, sto ikke så mye om akkurat dette på sidene deres.
Starchild Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg har vært oppom, men ikke brukt det enda..Småen er enda litt for liten synest jeg... Ordningen er at man må jobbe seg opp timer, så faår man dobbel avlastning igjen. Men må bruke uke dag timer på ukedagene og helge timer på helgene.. I uke dagene er det åpent fra kl ca 17-22 tror jeg. Og om de legger barnet der kan du evt komme kl 10 og overnatte også. I helgene går vakten over ca ett døgn. tror det var fra ca 16.00 til nestedag rundt samme tiden. Hvor gammelt er barnet ditt?
mamma til yalisa Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Heisan, dette må jeg høre mer om. Ikke fått med meg det tilbudet jeg. har to barn på 7 1/2 og 1 år, og svært lite avlastning. Høres jo bra ut. Er det noen internett adresse jeg kan sjekke?
Leeloo76 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2008 http://www.aleneforeldreforeningen.no/index.php?mod=pcat&sess=l1443593 Dette er siden deres hvertfall, drives av aleneforeldreforeningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå