æsj altså! Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Lillebroren min på 17 har vært på fest i natt. Siden han ikke har vært helt ærlig med mamma og pappa ang denne festen, og jeg visste det lagde vi en avtale at han skulle melde meg når han kom hjem til hybelen sin. Jeg vet han hadde litt sprit, som visstnok skulle være til en velkomstdrikk, og endel øl. Litt over 1 fikk jeg melding:"jeg er hjemme". Synes dette var veldig tidlig. Tror han lurer meg. Hva tror dere? Kan jeg ta det opp med han?
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 det finner du vel egentlig ikke ut .... kanksje han var hjemme 1,kanskje ikke..
cherry coke Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hadde lagt det ligge. Så lenge du har fått melding og du vet han har det bra, er det ikke nødvendig å ta det opp.
Eve Dallas Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Nå kjenner ikke jeg broren din, men når jeg var 17 så festet jeg mye og klokken 01.00 høres jo unektelig litt tidlig ut. På den annen side så er han jo snart voksen og man må la de "unge" få prøve seg litt frem alene. En annen ting er hvis det er spesielle omstendigheter inne i bildet som gjør at han trenger oppsyn.
æsj altså! Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Nei, det er ingen spesielle omstendigheter som gjør at han må passes på, han er flink og fornuftig, men kanskje litt impulsiv. Jeg husker også selv fra jeg var 17, jeg gikk ikke hjem fra fest kl 1... Nei, uff, det er vel bare søstra som er dum. Gruer meg til guttene mine blir store
☆Anonymia☆ Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 hehe du må nok la han fare litt selv..=) men skjønner hva du mener,har selv en søster på 17...
cherry coke Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Jeg er litt på samme måten, og broren min er 23! Må ta meg sammen jeg også=)
æsj altså! Skrevet 5. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2008 hehe, ja, skal slutte å bekymre meg for alt.
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Kan jo hende festen var såpass treg og kjedelig at han dro hjem tidlig pga det:) Du kan jo feks bare spørre om det ikke var noe gøy siden han var så tidlig hjemme?
æsj altså! Skrevet 5. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. april 2008 hmm, ja, god ide:) Det skal jeg gjøre!
æsj altså! Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Ja, nå har jeg snakket med han. Alt vel, det er nok bare søstra som er teit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå