Bolla med lille nurket. Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har termin idag og ingen fødsel.Send meg bøttevis med fødestøv.Er så lei.
-loui- Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Fødestøv og trylle formularer er send av gårde.., innen kl 2200 har du nurket i armene... -poff-
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Sender massevis av fødestøv, og håper jeg får litt tilbake ) 2 dager over her... sliiiten
Bolla med lille nurket. Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Har har du litt tebake,hehe.Har du også en mann som er på tuppa for tia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå