liljen Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 fikk opp en skyggestrek etter ca 3 min.har ikm i dag eller i morgen. hvordan tolke den?noen som har erfaring????er så spent så spent....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei hei liljen =) Aldri fått noe skyggestrek jeg, bare helt hvite så akkurat det kan jeg ikke svare på... MEN en strek er jo en strek som de sier... Kan jo være at hcg nivået ditt er litt lavt fremdeles.... Vent 2-3 dager viss du klarer å test igjen... Noe sympt da??? Satser på at det er en liten krabat innider jeg =) LYKKE til
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hei :-) Du er gravid! :-)) Jeg testet første gang da jeg var 3 uker på vei og fikk opp en svak skyggestrek, da jeg testet et par dager senere var den knallpositiv, var da 3+3 :-)) Lykke til så mye!!!
snartmammatil7 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Jeg ville kjøpt en Clearblue Digital :-) Jeg har tatt en bråte billigtesterm, fått svakt positivt på den ene, for så dagen etterpå å få negativt på den andre. På CB digital får du klar melding med en gang :-)
engelen m/attpåklatt FØDEKLAR Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Høres ut som meg for litt siden.Du er nok gravid!! Den er helt blendahvit om du ikke er det,jeg har tatt mange. Gratulerer til deg også) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå