Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Allt så ut til å gå rett til helvete, Vi hadde 2 regninger liggenes som var på vei til å gå til inkasso. Mannen min var arbeidsledig i noen mnd og vi ble liggende litt etter med en del betalinger, så fikk jeg bare 50% betalt sist gang da mannen hadde 2 uker pappa permisjon, jeg skulle jobbe alle dagene som vikar i en barnehage men ble dårlig. Siden jeg ikke hadde det satt opp skriftelig får jeg bare betalt for de 3 dagene jeg faktisk kunne jobbe. Mannen min fikk ikke utbetaling av nav da de hadde rota det til. Og får de i slutten av denna mnd. Mine penger rakk bare til husleie, så jeg har gått med angst for at det ene lånet skulle gå til inkasso, bare 23000kr da men det er 23000kr vi ikke har. Men nå har jobben til mannen min betalt ut lønn tidligere, og de har ført opp all overtid/ekstrajobb han har gjort som vi regnet med ikke kom før neste lønn. Dermed fikk han full lønn alikevel. Og jeg fik betalt allt av regninger. Fra at jeg trodde allt skulle gå til helvete igår til at allt ordnet seg idag. Så glad, så glad. Føles som 10 kg er løftet av mine skuldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå