Gå til innhold

Ang termin.


Momlegåsegg

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt hva dere tenker. Jeg selv vet akkurat nå jeg ble gravid. Og hvis jeg følger terminkalukatoren på babyverden og velger utifra unfangelse så har jeg termin 9 desember. Men hvis jeg følger fra da jeg sist hadde mensen så har jeg termin 15 desember. Legen forholder seg vel til mensenterminen men på ul så er det vel muligheter for at de finner termin som stemmer mere med unnfalgelses termin?? Bare litt morro å høre hva dere mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:)

Har tenkt litt på det samme.. Jeg vet også ganske sikkert rundt hvilke dager unnfangelsen fant sted, så mellom3-5 desember regner jeg med at jeg har termin.. Men min syklus har vært så vanskelig å holdt styr på.. Det har variert fra 45 dager til 30 dager mellom hver mens runde.Så om legen skal ta utgangspunktet i når jeg hadde mens sist, så vil jeg få termin i November... Å det stemmer nok ikke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri godt å vite det der. Med mine to første barn ble terminen forskjøvet noen dager på UL iforhold til mens-termin. Men min første kom en uke etter, og andre kom 3 dager før. Tror det er lurt å ikke fokusere så veldig mye på den datoen, disse babyene kommer når de selv vil uansett :) Ettersom terminer har en feilmargin på +/- 14 dager, så har man ganske mye å gå på. Min mens-termin er 13 desember, så med all sansynlighet blir det en desemberbaby uansett om UL termin sier +/- en uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...