Gå til innhold

jeg er UTHVILT..;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig deilig..;)

natt til i går sov snuppa hos mormor og morfaren sin... så da fikk jeg sove hele natten. og i natt har hun sovet hele natten også.... hun har hatt noen uker nå der hun har våknet så mye på natten så da har jeg blitt så sliten av det...i dag våknet jeg før henne og bare ventet på at hun skulle våkne..;) sier jo litt om meg da.. at jeg våkner før 7..hehe.. men er vel sånn det blir når man er høygravid og kroppen venner seg til nattevåk..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt!:) i går sov vi til halv 8 og da var jeg også skikkelig uthvilt! men ikke i dag...:P

Skrevet

ja er godt når man føler seg uthvilt. nå har vi spist varme rundstykker til frokost og kost oss..;) snuppa sitter å ser barnetv..;) og jeg kan sitte litt på dib..;)

Skrevet

Skrytepave ;-)

Kjenner jeg har litt sand i øynene, men det skyldes nok at det ble litt sent og litt vin i går kveld....Lillegutt bryr seg fint lite om det, vil opp klokken 07 uansett han! ;-)

Skrevet

hehe..:) ja rart det at barna ikke skjønner når vi virkelig trenger søvn..;) typiske er at da våkner snuppa enda tidligere enn vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...