Gå til innhold

*gjeeesp* trøtt i dag jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke sovet i natt, har stått ved siden av sengen til Noah og passet på ham (han opererte vekk falske mandler i går)..

Litt skremt og bekymret etter det kan man si...

Nå sitter vi her å spiser is til frokost, og jeg gleder meg til jeg våkner ordentlig...:D

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt at du har stått ved siden av og passet på. det hadde jeg og gjort..

 

Går det bra med han eller?

 

 

Skrevet

Her har storebroren vært hos besteforeldrene inatt, og da presterer jeg å ligge våken fra kl 04 til 06... ;o/ Og glane i taket, sukk og stønn... Men hvis noen lurte; man rekker å planlegge mye fremtid på den tiden.., he he... Nå skal vi til Sverige på shopping, må nok sove litt i bilen kjenner jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...