Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har nesten ikke sovet i natt, har stått ved siden av sengen til Noah og passet på ham (han opererte vekk falske mandler i går).. Litt skremt og bekymret etter det kan man si... Nå sitter vi her å spiser is til frokost, og jeg gleder meg til jeg våkner ordentlig...
mai mammaen til to Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Jeg skjønner godt at du har stått ved siden av og passet på. det hadde jeg og gjort.. Går det bra med han eller?
Minnie Mom Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Her har storebroren vært hos besteforeldrene inatt, og da presterer jeg å ligge våken fra kl 04 til 06... ;o/ Og glane i taket, sukk og stønn... Men hvis noen lurte; man rekker å planlegge mye fremtid på den tiden.., he he... Nå skal vi til Sverige på shopping, må nok sove litt i bilen kjenner jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå