Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Jeg skal være forlover til min beste venninne og har tenkt bla. og ha dildoparty for henne på utdrikningsdagen:) Har hørt at det er kjempeartig og med humoren som jeg og min venninne deler, kommer vi til å få oss en god latter. Er det noen som vet om noen som holder et slik dildoparty i Drammens området?
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Har egentlig ikke svar til deg, men vil bare si at vi også hadde dildoparty i utdrikkningslaget til venninna mi. Kjempemorsomt=) Så fikk bruden velge ut et leketøy som vi andre betalte for henne.
Mockanin Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Kondomeriet har tidligere i alle fall drevet med dildopartyer. Men om det er noen av dem i Drammens området er jeg usikker på asså
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Et godt råd: sørg for å få en erfaren konsulent! Jeg har vært på et par slike party, de to holdt av den erfarne Beate Uhse-konsulenten var knallbra, det med den uerfarne jenta fra kondomeriet ble bare flaut og rart. Og et lite tips: ikke legg dildopartyet sist på kvelden... det å sitte fulle på noe slikt kan faktisk ha en negativ effekt. Det kan heller brukes som ice-breaker i starten, start med et par pils/vinglass mens dere har dildoparty, og stemningen flyr garantert i taket
Mockanin Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Jeg var på et dildoparty en gang hvor man kunne ta med alkohol og kose seg med. Alle Oslo jentene hadde med vin mens jeg, som kommer fra bygda i nord og veninnen min som kommer fra byga i Østfold, troppa opp med hver vår flaske med vodka og blandavann (mulig vi hadde misforstått noe asså).. Ble knall fest etterhvert. Hadde det kjempe moro med alt "stæsjet" ( vi prøvde det ikke nei). Snakket med konsulenten etterpå og hun hadde hatt det kjempe moro.. Dagen derpå var ikke så moro for min og min veninnes del...
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Føler ikke helt det passer meg i min nåværende sivilstand nei (gift, to barn), men som student var det ganske gøy egentlig Jeg HAR jo slike ting nå også, men har ikke helt det store behovet for å dra på tupperparty med dildoer liksom. Harry kan det godt være, men god underholding var det Den gangen det var holdt skikkelig altså.
Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Hvis jeg hadde fått et dildoparty på mitt utdrikningslag hadde jeg blitt S U R! Er du sikker på at hun vil sette pris på det?
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 carnivale: hva er harry med å ha det gøy? ohmygod!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Regner med hun kjenner venninna si såpass at hun vet hva som faller i smak. Jeg hadde syntes det var kjempemorsomt med dildoparty på utdrikningslaget.
Teltpluggen Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Jeg også! Nå spørs det om in forlover setter i gang det da.. Hun kjenner jo meg, men likevel;)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Blir sikkert kjempe gøy det:) Har vært på det en gang for 3 år siden. En hel gjeng med jenter, masse vin og masse latter:) Mulig det er harry. Men det skal jo være morsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå