Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Våknet av smerter i leggen de siste dagene. Det er ikke leggkramper (det har jeg hatt tidligere), men mer en konstant og mindre smerte enn leggkramper. Ligger og tenker på blodpropp og får ikke sove..har ringt legevakta men de mente det var en type krampe selv om det varte over lenger tid. Har det bare om natten.. noen andre som har hatt det slik eller vet hva det kan være?
vår baby Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei Jeg har også vært plaget med smerter i leggene. Føles som muskelverk på en måte.. Synes det kommer endel i lårene også jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Nå er ikke jeg noen lege men er ganske sikker på at du kan slå ifra deg tanken på blodpropp,veninna mi fikk det da ho gikk gravid og da fikk a sinnsyke smerter i benet,klarte ikke gå,benet ble blått og dobbelt så stort som det andre.Det så helt jævli ut. Du må jo huske på at det er ganske mye press på bena våre om dagen,må faktisk si at det er om natten jeg har vondt også bare ubehag om dagen helst.
Lillegulle<3 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 har også hatt det, men i mitt tilfelle var det musklene som var ømme. men gikk å haltet en hel dag. gikk over etter et par dager..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Jeg har også hatt slike smerter, men de forsvant etter noen dager. Å det var så vondt at jeg ikke klarte å kjøre bil. Hadde store problemer med å bremse :-) Bare følg med på at leggen ikke blir hoven, varm og rød. Blir den det kontakter du legevakten igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå