Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 5. april? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 dager igjen her nå=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager :-)

Skrevet

3 dager men det ser ut som jeg må gå over!!! orker ikke mer!!! klør over hele meg igjen:(

Skrevet

Hei. det er jo fint at dere er optimistiske ang termin..... Men... nå er jeg 11 dager på overtid, og det er helt forferdelig. Er helt desperat. Så jeg sier det bare, tenk ihvertfall ei uke ekstra så dere ikke blir så skuffet hvis barnet ikke kommer den dagen dere tror..... Er jo bare 5 prosent som faktisk føder den dagen...

(Mener ikke være sur, men er bare så lei av dette...)

Skrevet

Heheh!! Her er det BARE 76 dager igjen til termin! hehehehe!

Lykke til alle dere fødeklare damer!

Skrevet

78 dager igjen :)

Skrevet

24 dager igjen :)

Skrevet

72 dager igjen:)

Skrevet

Har termin idag jeg.Vil føøøøde nå!!!!!!!!!!

Skrevet

til gun1.

min baby skal tas med keisersnitt,så jeg vet når den kommer. eneste måtte være hvis han bestemmer seg å komme ut før keisersnittet om 20 dager.

Skrevet

"Plutselig" bare 47 dager igjen :-). Ei uke til høygravid davel....?

Skrevet

58 dager igjen....

Skrevet

3 dager på overtid her:( hm, slimproppen gikk i natt og hadde rier i noen timer som gav seg:/ men kan vel ikke være uker igjen da vel???? uhhhhhhhhhhhh

Skrevet

jeg har 46 dager igjen i dag... tenkte kanskje begynne å tenke på å pakke sykehusbaggen til neste helg, da er jeg jo høygravid..!

Ikke lenge igjen nå :o)

Skrevet

33 :-)

Skrevet

Bare 16 dager! Snaaart fødeklar.. Har heldigvis fått pakket ferdig sykehusbagen - føler meg liksom litt tryggere da:-)

Skrevet

45 dagar att til termin i dag, men prøvar å innstille meg på nokre dagar ekstra...

Skrevet

60 dager, men får sannsynli før tia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...