Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Har ikke vært til kontroll på 6 uker, vet med sikkerhet at eg ikke får komme til kontroll neste uke også. Men kanskje uken etterpå..... vis eg er så heldig at jordmoren er frisk då. Føler meg ikke helt trygg på legen eg går til. Hun bare snakker og ser på urinprøven, ingenting annet. Ikke er det noe fornuftig som kommer ut av hun heller. Er med barn nr 1..... og 30+4 på vei. Kan vel si eg ikke føler meg helt trygg. Noen som har noe råd?????
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 bytt fastlege og evt jordmor dersom du ikke er fornøyd og går å bekymrer deg. det er ikke så kjekt. min fastlege er også sånt, sjekker bare blodtrykk,urin,leie og symf mål. er nå 36 uker på vei, og var sist hos jordmor i uke 34, fikk da ikke time hos henne igjen før 3 dager før termin.. så må gå til fastlegen. er også førstegangs, men selv om han ikke er så "kosepratete" som jordmor, så sjekker han jo det som er viktig og nødvendig. så du trenger sikkert ikke bekymre deg han/hun er jo tross alt lege, men hvis du føler du blir fulgt for dårlig opp må du rett å slett bare bytte fastlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå