Gå til innhold

Trodde seriøst at drypperten hadde.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt inn i en iglo på arktis nå.....? Bikinisesongen er rett rundt hjørnet, så trodde det ble stille fra ham nå... ;) Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er under forbyggende dagterapi på Haukåsen utenfor Trondhei... Makan til frekkhet da!!! Dette er blodig alvor for meg tjukka:-)

Skrevet

Kaller du meg tjukka...? :/ Hmm..... ikke verst fra en som ligner og snakker som tande-p ;)

Skrevet

heyyy...... Tande??????????????????? Takk skal du faen meg ha:-) her sitter jeg å nyter kroppen min... bare i trang boxer.. ikke et gram overflødig på denne kroppen vennen:-) Du derimot er potte sur for at jeg sliter psykisk med sommeren og kvinnekropper i rent forfall.. grunnet for mye hotel cesar og junkfood:-)

Skrevet

Heyyyyyy.....! Du snakker ikke stygt om vennene mine, skal si at Juni, Jens August og Svein Er knakende gode. Og et negativt ord om de snaxye statoilburgerne og du er........... plutselig forvandlet til Vår Kjære Bjarne Brøndbo.. Rai-Rai! ;)

HAr du fortsatt ikke fått enveis billetten til antatrktis altså.... * Sjekke opp hos Norwegian * :)

Skrevet

hermmf.. pokker.. var noe kjent med den kjeften der:-)

Skrevet

Nei, la nå oss for guds skyld ha arktis fri for ypperter. Vi koser oss med isbjørn, polarrev og Svalbardrein. Den idyllen vil vi fortsette å ha.

Skrevet

litt problemer medd geografien ser jeg *gliiiiiiiiiise*

Skrevet

Hmm.....? Hva mener du med det vennen... ? :/ Kjent med kjeftinga mi!!!!!! Kjefter AAAAAldri jeg...

Skrevet

sikkert ikke:-) Med det hotel cesartrynet du har så tenker jeg kjeften din går i et hele døgnet mot den stakkars underkua gubben din:-)

Skrevet

Underkua gubbe...... ? Hmm... han har je itte sett....

Jeg dumpet han, når jeg fant ut at Jens August var bedre enn han i Senga..... ;)

Skrevet

har du kalt opp dildoen etter Jens August også??? syke kjerring der du er:-)

Skrevet

Neineinei.... Dildoen heter Georg. * oppkalt etter drømmemannen * ;)

Skrevet

Nei..... ER ikke for sånne skogsmenn jeg.... Han lager bare trøbbel, og det er min jobb. Så det er nok anker hansen "leketøyet" mitt er oppkalt etter vennen.... ;)

Skrevet

ok.. følger ikke med på dette tullet jeg vet du:-)

Skrevet

Hmmmmm..... Du er en cæsarfan som ikke tørr å komme utav skapet du.... , Tror du likte han Birger godt jeg.... ;)

Skrevet

hehe.. vet ike hvem du prater om engang her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...