Lillevenn33 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Vi skal i gang med å lage søsken til lillegutt. Det var klaff ved første pp da han ble til. Er egentlig innstilt på at det kan ta litt lengre tid denne gangen. Så, spørsmålet mitt er hvor mange prøveperioder trengte dere med førstemann og så andremann/tredjemann? Takk for svar!
Mamsen87 :) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei, har en gutt og nettopp blitt gravid igjen.. Med første brukte vi 1pp. Denne gangen var vel ikke helt planlagt, men kun hatt sex en gang denne måneden. Så mindre bruktbar blei jeg hvertfall ikke etter førstemann
To tette + snart ei med flette Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Klaff på første forsøk!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Førstemann er p-pillebarn, så han var en stor overraskelse (trodde jo jeg hadde fått en alvorlig magesyke da jeg hadde spydd i 3 uker og det ikke var antydning til at det skulle gi seg). Nr to planla vi å begynne å prøve på fra januar/februar 2007. Hun ble født mai 2007, så man skjønner jo fort at vi ikke rakk å komme igang med prøvingen engang før graviditeten var et faktum. (Tror nok det var litt ment to be, for når tiden kom da vi egentlig skulle ha begynt å prøve så fikk jeg en diagnose og beskjed om at etter dette barnet burde det ikke bli fler med tanke på min helse).
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 minus 100pp på første og 2pp på nummer 2...Lykke til...Så spennende:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Med førstemann hadde jeg en del kluss med syklusene mine. Men hadde ikke mensen etter at vi prøvde aktivt. Da kunne vi heller ikke planlegge å ha sex rundt el når vi ikke visste når den kom. Med nr.2 var alt veldig godt planlagt. Sluttet på pillen, hadde mensen 1 gang, og ved neste el klaffet det. Så gikk fort begge gangene. Lykke til =)
pandabjørn Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 med førstemann var det 3 pp og med andremann 10 pp......
Minnie Mom Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Begge våre satt på første forsøk. Med andremann regnet jeg med at det kom til å ta ihvertfall 2-3 måneder og planla et vår/sommerbarn. Hun ville imidlertid komme litt før det, og ble at januarbarn.. )
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hei! Første mann ble vi gravid med fort. Fikk mensen rett etter pilleslutt, og en gang til mnd etterpå, men så kom den ikke mnd etter der. Var akkurat det samme med nr to her.. Lykke til !
Palesa Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Takk for svar alle sammen. Ja, dette blir spennende!!
selfangerkjerringa Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Første barn: ups! andre barn: skal vi prøve? oj jeg er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå