Bobine Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 og kanontrøtt!!! Er det vanlig å bli ekstra trøtt på slutten? Sover gjerne mer enn 10 timer i døgnet. Og det har blitt ganske mye "verre" etter jeg gikk ut i permisjon. Nå klarer jeg meg ikke uten middagshvil hver dag.. Folk sier jo jeg bare må lade batteriene og få all den søvnen jeg kan nå før det braker løs, men ærlig talt... Jeg gjør jo "ingenting" om dagene, i dag har jeg satt på og hengt opp en klesvask og bakt noen boller. Har ikke bl eller andre komplikasjoner, og heller ikke lagt på meg så voldsomt mye, så ser lissom ikke helt hvorfor jeg skulle bli så veldig trøtt nå om dagene.. Jeg hadde lissom tenkt å vaske og ordne litt her hjemme før frøkna kom..
To tette og ei badehette ;) Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Ja du er helt normal! Vi er så forskjellige. Noen får enormt med energi, spesielt på slutten og noen føler de er en bjørn i hi. Begge ting er normalt. Jeg er midt i mellom. En dag er jeg i storform og vasker hele huset, men i går f eks, så orket jeg ikke brette tøyet som hadde hengt til tørk. Kan nevne jeg er forkjølet i tillegg nå da. Men det er sant som det er sagt... Sov og slapp av med god samvittighet. Hvis du heller ikke har et annet barn å ta vare på nå, så kommer du ihvrtfall til å savne denne "kan sove når jeg vil" tilværelsen etter barnet er født. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå