Gå til innhold

Hvorfor????

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laptopen min pajja her om dagen, så jeg kjøpte ny billigbillig. Den gamle, dyyyr sak fra HP var umulig å ha på fanget, selv med plate, ble varmt som hos Satan sjøl. Ikke tenkt over det før jeg fikk den nye på fanget; sval som en sommerbris over vidda. Jo for vet du hva???

Den har luftinga bak, ikke under! Dahh! Hvorfor klarte ikke HP å få til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi HP bare ønsker deg alt godt.

PC'er har visst ikke noe på en fang å gjøre (har jeg lest her inne).

Skrevet

En fang? Hihihihihihihihi:-D

Skrevet

Jeg vet jo det. Men.

Av og til liksom. Og pc'er står jo på bord, og luftinga burde jo være bedre bak/på siden uansett, er jo max 4mm ned til underlaget, uansett om man har de på bord eller plate.

Skrevet

Det var nok junior sin skrev det ordet.... at han ikke kan lære seg korrekt grammatikk altså *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Den så jeg ikke! En? Hmm, tja, ikke et vondt ord om bergensk, men en fang, ja det er vel å dra'n litt vel langt?

Skrevet

Var det junior SIN skrev det ordet, sier du???

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :-D :-D

Skrevet

*ler så jeg faller av sofaen*

På tide å legge seg nå?

Skrevet

Hehehehehe jeg er litt slem også da, hihihi;-)

Overtrøtt?? Neeeeida;-)

Lisse? PC på fang er moro :-D

Skrevet

Hvilket merke er den nye? Jeg kunne også tenke meg en ny laptop som ikke griller beina mine eller tømmer bankkontoen når jeg forlater butikken... Helt utrolig at de faktisk ikke har tenkt lenger enn å legge luftinga bak på alle laptop'er!

Skrevet

PC på fang er genialt når man ikke (kjennes som man) brenner i helvette for det. ;-)

Skrevet

Presis.

Du den nye er kjøpt til Guttongen, jeg akal bare bruke den til min er ferdig hos PC-doktorn. Men anyway, kosta 3800 på elkjøp. Helt kurant for enkle oppgaver, men ikke noe spillmaskin. Men man får da surfa og pusla litt med sitt. Undersøkte litt, og i forhold til kapasitet og kvalitet var den slett ikke ille prisen tatt i betraktning, tilsvarene ligger på rundt 6.

Skrevet

Hehh, ja Advent 1015Nordic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...