Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Stakkars lille, han var såååå flink, helt imponert over hvor flink, snill og blid den lille gutten vår er... Har oppdatert bloggen litt, om dagen i dag:) http://noahlille.blogspot.com/ Blogspot var ikke helt på min side i dag, derfor det er hulter til bulter, men er sååå sliten så jeg oker ikke gjre noe med det...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Fint det gikk bra Sikkert godt at det er over nå=)
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 husker enda da jeg tok mine falske mandler. kan ikke huske det var særlig vondt etterpå (som trøst til deg) synest det var stas å være på sykehotell og spise is:))) god bedring til gutten din:) han får det nok myyye bedre nå etter operasjonen enn før!!!!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Tusen takk.. Tror ikke han har vondt, men han syntes nok det var ubehagelig med alle legene\sykepleierne og narkosen.. Følte seg nok litt tuss etterpå stakkars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå