Gå til innhold

Intensity har jente i magen- kan du se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svarte deg på den tråden min, men det har du ikkke sett, så jeg ptøver å nå deg igjen her jeg.. Håper du er her et sted....:)

Det gjladt den super nova/vision nova råda dine:)

Har tittet på denne siden nå, og den vision nova virker bra den, i og med at det er kamera.. Men den virker litt klabbete å ta med seg rundt i huset... Skulle nesten følgt med en slik som super nova har.. Sånn liten hendig som varsler om barnets våkenhet etc.. Eller er du ikke enig? Her er det du som sitter med erfaringene:)

Dessuten står det på super nova sin at det er 16 digitale koder og 16 kanalkoder.. Hva menes med dette..?? Må du for eksempel søke inn de forskjellige frekvensene eller skjer dette automatisk..

Jeg prøver å lese meg til informasjon, men mine spørsmål var jommen dårlig opplyst på sidene...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttedytt:)

Kanskje noen andre som vet også?

Skrevet

Sorry, så det ikke før nå.

Jeg har ikke kjøpt Vison Nova ennå selv, men det virker ikke som den er spesielt stor. Helt grei å ta med rundt eller bort siden den kan klappes sammen. Ellers har en varsling med lyd også, det går ikke bare på bilde.

Men du kan få en som heter Nova Vison, den er mindre, mer lik de vanlige enhetene. Men har mindre skjerm og er bare svart/hvit mener jeg.

Det med de 16 kodene kan jeg tenke meg at er de forskjellige frekvendene en kan stille den inn på for å slippe å få inne naboen eller andre rundt om kring. Dette er enkelt og gjøres på 1 2 3, trenger ikke å søke deg fram på noen måte.

Andre babycaller pleier å ha dette de også, men ikke så mange valgmuligheter.

Nova sine babycaller går for å være toppmodeller blant babycaller og det er jeg helt enig i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...