KariMari Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Åh, det er digg på en fredda`;-)) CB er altså lik Christiansands Bryggeri som igjen er lik pils!! Skål:-D
KariMari Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Åjada, jeg menger meg med dem også;-) Har hatt et hektisk liv mht ny jobb (mye jobbing) etter nyttår. Men må jo titte innom her av og til da:-D Varmer opp til jentetur imorgen!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Høres da spennende ut=) Ellers er alt vel og bra?
KariMari Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Jah, må vel egentlig si det;-) Kan´ke klage iallefall..Er veldig fornøyd med den nye jobben. Så deilig enkelt det er å forholde seg til menn enn kvinner i jobbsammenheng! Merker utrolig forskjell. Nice;-)
KariMari Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 Jepp:-) Og hvordan er ståa hos dæ da?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Næææ----jeg kan begynne å skrive en bok om det offenlige, kontorer og kollektive trafikken, sfo osv...kremt, men det holder å si en helvetesuke=) Så har god tro på neste uke da=)
KariMari Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Såpass ja....Da blir neste uke helt fantastisk vettu;-) Ville det ha vært på sin plass med en fest i løpet av helga? Kanskje det kunne hjelpe:-D Deilig å få avreagert litt! Kan anbefales!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Oj, nok et tegn fra oven på at jeg trenger en tur ut. Jeg leste overskriften og tenkte ClearBlue...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå