Meg, J & L Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei! Slet mye med lavt blodtrykk sist gang jeg var gravid. Til nå har jeg vert kjempefin! Men denne uken har jeg hatt så merkelige følelser. Står å prater med en kolega, så kjenner jeg plutselig at jeg "detter ut av meg selv" og tenker bare; jeg MÅ ha vann. Så går det kansje ti sekunder, så brenner det opp hele bakhodet og opp i hodet.. føles ut som alt blodet bare forsvinner eller noe. Blir jo SÅ svimmel! Og veldig varm.. Dette kommer støtt og stadig. Ikke sånn svimmel som jeg ble når jeg reiste meg, som jeg husker med første mann. Er dette lavt blodtrykk tror dere?? Eller blodtrykksfall eller hva det heter? Er vel gjerne helt normalt? Takk for svar.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Hei. Har vært plaget av BT-fall med forrige. Da kjente jag at jeg ble kald og prikkete i ansiktet, nummen, svimmel og litt uvel. Da var det bare å ta det rolig, sette seg ned/evt legge seg ned litt og drikke vann, så gikk det over ganske fort. Har ikke vært plaget enda i dette svangerskapet, heldigvis. Har et BT på 90/60, så jeg er obs... Noen kan bli varme slik som du ble, så vil tro det er BT-fall du har. Er normalt hos gravide, og ikke farlig - bare kjempeubehagelig!! Du får få målt BT ditt, og huske på å ta det rolig når du kjenner "anfallene" kommer, slik at du ikke går i bakken.... Er du usikker, ta kontakt med jordmor eller lege. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå