Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Mamma og pappa ville gjerne låne storesmurf på 4 år hele helgen. Så nå sover han søtt i sengen deres - og kommer til å storkose seg. OG vi får gjort litt i hagen og huset. Men sambo og jeg synes det er litt tomt uten han da, rart med det.
Monajenten Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Storesøster på 4 år sover hos mommo og moffen 1-2 ganger i måneden. Hun elsker det, stooooorkoser seg med 100 % oppmerksomhet og lekeloft:-D Det er helt genialt å ha ja, føler meg heldig:-)
Mamsen87 :) Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 mormor har småen her i helga også.. men syns det er veldig stille og rart her nå da..
rosebuketten Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Så heldige dere er som har besteforeldre som stiller opp! Vi har nemlig ett sett besteforeldre som ikke stiller opp i det hele tatt, synes det er trist ifht. barna......
Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Svigers har begge mine og mannen er på jobb. Er heldig!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå