LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg er ikke med. Ikke med på tråder Ikke med på pøbben Ikke med i bryllup Ikke med i frp Så da kan jeg vel være ute her. :-)
Zummi Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Nja njo, egentlig så er du vel det, men siden du signerer her så bekrefter du samtidig at du ikke er det
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 jeg er heller ikke med, bortsett fra på pøbben da, men nå ser det ikke ut som LisseUmmaNuddeAtteJam skal være med??
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 nå er jeg strengt tatt ikke med på lista jeg heller da...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Nå har jo jeg lagt meg for lengst liksom så jeg er jo ikke med men jeg er med så jeg veit ikke helt jeg, kanskje legge meg likevel!?
meg & to små vampyrer Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hvilken liste er det denne gangen? Den du lagde? Du er vel "med" om du lagde den.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Næh...utsetter pøbbinga til i mårra. For da kan jeg planlegge litt bedre slik at jeg faktisk kommer meg dit før det stenger, er jo natta her snart. :-p Ut er kult!
Patetica fåkksi Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Jeg er helt på jordet, kan jeg da være med på å ikke være med?
dåsa06 Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 jeg er aldri med jeg.... bortsett fra i morgen, da skal jeg være med ut:-)
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 du fyller vel kravene ganske greit da, eller hva zummi? jeg har forresten hatt paihjerne ikveld og bakepulver i øyet så jeg er ikke helt med jeg heller.
Zummi Skrevet 4. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. april 2008 Har sett de rapportene om hva en dose bakepulver kan gjøre med ubeskyttede langtvekkistanske øyne ja og må bare rette min dypeste medfølelse i den retningen. Lykke til med den store forestående feiringen
twilla Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 jeg er ikke med. eller nå er jeg jo med på å ikke være med da. så jeg er med likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå