Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte Riksen i dag, men de hadde ikke fått noen svar på blodprøven som jeg tok på fredag. Ringer dem igjen i morgen. Ser her inne at ei annen, som også fikk negativ test, ringte inn i dag og fikk beskjed om uttak i midten av september - så da blir det ikke noe uttak for min del heller før tidligst da. MEN da kan jeg iallefall nyte sommeren! :) Søsteren min gifter seg 9. august og da har jeg enten akkurat begynt eller skal begynne rett etterpå med nesesprayen, vil jeg tro. Hadde nok kanskje vært best å begynne med sprayen dagen etter bryllupet - så jeg slipper å ha vondt i hodet da... :) Men, men er jeg i gang - så er jeg i gang.... så da skal jeg klare å leve med hodepine og paracet og bryllup! :)

Jeg skal til fastlegen min på torsdag og da skal jeg gi beskjed om at jeg ønsker full sykemelding fra jeg begynner med spray og fram til jeg vet om jeg er gravid eller ikke ved neste forsøk. Tror ikke det skal være noe problem, selvom jeg ble sykemeldt denne gangen av en annen lege (mannen til min fastlege). Har en så stressete jobb at jeg ikke kan orke tanken på jobbing samtidig med bivirkninger og alt det medfører med prøverør.

Ja, det er jo større sjanse for å lykkes for hvert mislykkede forsøk - så jeg krysser fingrene for at jeg skal bli gravid i september-oktober. I så fall blir det baby i juni-juli neste år. Det hadde vært perfekt! :)

Jeg føler at det går bedre med meg nå. Jeg ser positivt på neste forsøk - synes det var vanskeligere i går. Jeg er utrolig lettrørt og gråter for nesten ingenting, men det var også verre i går. Så godt er det! Det ser positivt ut. Jeg er nesten redd jeg har reagert for lite på dette - synes det har gått så fort over med sorgen over å ikke bli gravid på dette forsøket, men fikk kanskje ut litt av sorgen når jeg testet negativt på dag 10...

I går kunne jeg nesten ikke tenke meg reisingen fram og tilbake og alle de GU undersøkelsene. Er ikke akkurat det jeg ser mest fram til, men har etterhvert under alle undersøkelsene lært meg noen avslapningsteknikker - så det går bedre.

Jeg har også hørt om flere som det har lykkes for på 2. forsøk - så krysser fingrene for at det skal gå for oss også! ;)

Du skal vel på ultralyd i morgen. Du må ha kjempe lykke til! Jeg skal huske på deg! Dette går nok bra. Tror nok kanskje du er veldig nervøs for å oppleve det samme som forrige gang, og det er veldig forståelig, men det kommer til å gå fint!! :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg rimelig spent på hvordan det har gått med deg. Men regner med det har gått fint!

Jeg snakket med Riksen i dag og fikk bekreftet at jeg ikke har vært gravid. Det er godt å vite at jeg ikke har mistet.

I går fikk jeg beskjed om at jeg hadde 548 i phe-verdi på blodprøven jeg tok på fredag. Synes det var skikkelig skremmende! Hadde 381 mandag i forrige uke og den har da bare gått oppover. Jeg har ikke skeiet ut eller noen ting... Men mistenker at progesteron-tilskuddet jeg tok fra og med dagen for uttak og til og med fredag har påvirket phe-verdien. Jeg synes det er skremmende i forhold til hvis jeg hadde vært gravid så hadde det jo vært på et skadelig nivå for fosteret.

Skal ta kontakt med Riksen i begynnelsen av neste uke og drøfte det. På neste forsøket må jeg ha tettere oppfølging i forhold til inntak og phe-verdier (selvom jeg tar blodprøver ca 1-2 ganger i uka nå) - er jo livredd for at det skal skade, siden det er de første 3 måneder at fosteret utvikles, og hvor lang tid vil det ta å gå ned i verdi vet en jo heller ikke. OFF, har tenkt på dette i hele dag. :(

Selvsagt er hun ernæringsfysiologen på ferie denne uka, så det er kun en ernæringsfysiolog for barn som er på jobb og går gjennom våres blodprøver. Jeg bekymrer meg rimelig mye for dette, og skal kreve å få et opplegg på neste forsøk, vil ikke risikere at fosteret ev blir skadet pga det. Om jeg så må innlegges for å ta blodprøver hver dag - så gjør jeg ALT for å få et velskapt barn!

Har ellers avtalt nytt forsøk med uttak i uke 36, 1.uka i september. Kunne ha kommet inn til uttak 1. uka i august, men da gifter min søster seg - også skal vi til Finland med familien til Mummidalen 2 uker før - og det hadde vært midt i hele behandlingsopplegget for prøverør med alle bivirkninger det medførerer (Puh!). Så for alles skyld var nok det det beste. :)

Jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått på ultralyd!! :)

Klem

Skrevet

Så snill du er da, som har tenkt på meg!

Det gikk nok ikke så bra. Hun så plommesekken og det var det. Hun sa at alt så normalt ut om jeg hadde vært fem og ikke seks uker på vei. Jeg har fått ny time til ultralyd neste tirsdag (en uke etter den forrige). Hun sa at hun hadde ventet å se mer. Hun sa vel til slutt at hun ikke var pessimist enda, men jeg har ikke noe tro på dette her. Hun hadde ikke vært noe bekymret hvis jeg var usikker på hvor langt jeg er på vei. Men jeg har jo testet eggløsningen, pluss at samboeren min dro på guttetur to dager etter at den var positiv. Jeg kan ikke ha blitt gravid noe senere. Dessuten så testet jeg positivt dag 13 etter at eggløsningstesten var positiv. Hun sa at jeg hadde mer kontroll på datoene enn de fleste, så derfor kan det nok ikke være forklaringen at jeg er kommet kortere. Hun sa at neste tirsdag så vil vi få et endelig svar på om det har gått galt. Jeg kan jo selvfølgelig begynne å blø før den tid, men innen tirsdag så vet jeg hvertfall. Vi er sikker på at dette ikke har gått. Jeg synes bare det er litt rart at jeg ikke hadde vært noe kvalm, bortsett fra dagen før jeg var på ultralyd..merkelig at kvalmen skal komme etter at det er dødt da..den dagen var puppene mine ømmere enn noengang i tillegg.. jeg har vært litt småuggen i dag og har ømme pupper. Kan ikke de teite symptomene bare stikke av og alt bare komme ut da, i stedet for at jeg skal gå her å vente. Siden hun vet at jeg er sikker på når jeg ble gravid og hun likevel sier at hun er bekymret men ikke pessimistisk enda så kan det jo være et lite håp, men hjerte skulle jo ha slått og hun så jo ikke en dritt! Hun sa hvertfall at om dette ender i en abort så skal hun ta tak i han "utredningsmannen". Når jeg spurte hvor lang tid det ville ta og komme igang så sa hun at det normalt sett kan ta alt fra noen uker til noen måneder. Hun visste ikke hvor lang ventetiden var akkurat nå. Men hun sa hun skulle godsnakke med han så hun fikk meg fremover i køen. Snill hun da.. Nå vil jeg bare at tiden skal gå! Så møkk lei av hele opplegget. Dietten, prøvinga og abortene.. Begynner å bli alvorlig redd for at det ikke blir noe barn på oss. Vi skulle liksom få den ultralyden for å ikke bekymre oss unødig, men det ble ikke helt som vi hadde tenkt..

Skrevet

Åh, stakkars deg!! Jeg synes utrolig synd på deg at du ser ut til å måtte oppleve dette igjen. Jeg håper virkelig - hvis du mot formodning ikke skulle være gravid - at du får komme i gang med utredning rimelig fort. MEN dessverre er det myyye ventetid - iallefall har det vært det for min del, og da svinner håpet fort vekk om en er gravid eller ikke. Men hvis du kommer til utredningstime på IVF-klinikken og de tilbyr deg å gjennomgå en lapraskopi - så fikk iallefall jeg time 1 måned etter til dagkirurgi. Akkurat det gikk veldig fort. Var omtrendt ingen ventetid. Og da ser de på forholdene rundt eggstokker og livmor - så da kan de finne en ev mulig årsak. Men vi får først håpe på at det går greit med UL neste gang. Er bra du blir godt fulgt opp.

Jeg håper du slipper å komme til han legen som jeg har vært til - men hvis du kommer til ham må du bare spørre i vei... dessuten skal han ha fått mer innsikt i sykdommen vår så han bør nok opptre på en annen måte enn det han gjorde for meg i begynnelsen. Under forsøket har han vært helt annerledes enn i begynnelsen så han må jo ha skjerpet seg..

Nå som forsøket mitt ikke gikk er jeg også dritt lei av hele greia... Jeg føler også jeg aldri kommer til å bli gravid og at de siste par årene med streng diett er bortkastet. Nå ser det ut som jeg innen jul vet om jeg er blitt gravid på de 3 forsøkene. Enten blir det en skikkelig happy jul eller så blir nok helt forferdelig.....

Med meg går det opp og ned, men det går bedre. Skal få time hos fastlegen min i morgen. Må vite at jeg kan få sykemelding når jeg skal igang med medisiner på neste forsøk. Orker ikke å jobbe da. Skal vurdere om jeg skal begynne litt rolig å jobbe igjen... har tenkt på en 40 % sykemelding så jeg kan jobbe annenhver dag, men får se hvordan jeg føler meg i morgen.

Du får prøve å tenke positivt til det motsatte er bevist. Det er jo fortsatt et halmstrå igjen! :)

Tenker på deg!

Trøsteklem fra

Skrevet

Hei:)

Jeg har vært bortreist, så nok en gang må jeg beklage for at jeg er så treig med å svare. I morgen klokka ni er det ny ultralyd. Vi prøver å innstille oss på at dette ikke går bra. Jeg vil ikke gi meg selv lov til å håpe. Likevel sniker det seg inn tanker..tenk hvis..osv. Jeg skulle jo bare komme tilbake om jeg ikke hadde begynt å blø, for da visste vi jo likevel at det hadde gått galt. Ingenting blod har kommet. Hun spurte meg om jeg fortsatt hadde symptomer eller om de var forsvunnet, sist jeg var der. Og dagen før jeg var der var puppene mine kjempeømme. De er ømme fortsatt og i går og dagen før, så har jeg hatt mage. Det var liksom ingen tvil, samboeren min så på meg med store øyne. Nesten så jeg ble sint når jeg så det. Hvis det er dødt inni der, så kan hvertfall den teite kroppen min slutte å få meg til å føle meg gravid! Så lenge jeg går rundt som dette her, så står liksom alt stille. Det skal uansett bli godt å få et svar i morgen..selv om det nok ikke blir det jeg håper på.

Håper du får det som du vil i forhold til sykemeldig. Og så håper jeg selvfølgelig at du får en helt fantastisk jul! Jeg ser at det har tatt veldig lang tid for deg å få utredning og hjelp, skikkelig urettferdig. Vi kommer nok til å fortsette å prøve selv mens vi venter. Problemet vårt er ikke akkurat det å bli gravid! Så får vi bare håpe at de finner ut hva det er som gjør at vi mister. Gynekologen sier fortsatt at det kan skyldes uflaks, men den teorien begynner jeg å tro mindre og mindre på.. Jeg skal oppdatere deg i morgen jeg. Håper tiden går fort, nå klarer jeg ikke å tenker på annet:)

Skrevet

Lille spiren vår dukket opp på skjermen og hjertet slo som bare det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den er 6 millimeter:) Jeg tok innvendig ultralyd og når hun begynte å lete på skjermen, så begynte jeg febrilsk å se etter plommesekken som jeg hadde sett sist. Når den dukket opp på skjermen så synes jeg jeg så noe inni der, men husker fra sist at jeg så mye rart da og før hun viste meg hva jeg skulle se etter og bekreftet at det ikke var noe der- så jeg turte ikke håpe. Hun var bare stille, stakkars, hun ville ikke si noe før hun var hundre prosent sikker. Så sier hun bare: " Jeg synes jeg ser et hjerte som slår jeg!" Hun viste meg på skjermen og der blinket det mot oss. Hun sa hun var helt sikker, men snill som hun er så sa hun at hun skulle hente en kollega for å få det bekreftet for her skulle det ikke være oe rom for tvil. Hun kom inn igjen sammen med en mann. Hun fortalte han at je var der for en uke siden og at vi ikke hadde sett noe, men at hun i dag mente å ha sett et hjerte som slo. Han gjorde undersøkelsen fra starten av. Når spiren dukket opp på skjermen så sa han bare: "Ja her er det ingen tvil- her er det et fosteranlegg med et hjerte som slår!" Vi er så glad! Samboeren min så så forknytt og blek ut på trikken på vei til sykehuset. Det så ut som han var på vei for å få dødsdommen, men ansiktsuttrykket hans når vi gikk ut derfra sa alt!!!!!!!!!!!!!!! Hun sier at nå er det 97% sjanse for at det skal gå bra!! Negativ og nervøs som jeg er så tenker jeg jo at noen må være de tre prosenta, men det gidder jeg ikke tenke på akkurat nå for nå skal jeg ut å nyte sola! Jeg kommer tilbake senere i dag og da skal jeg ikke være så selvsentrert!!!!!! Jeg vil veldig gjerne høre hvordan det går med deg om dagen!

Skrevet

Åh, såååå fantastisk! Gratulerer som gravid! ;)

Det var utrolig fortjent! Jeg har tenkt på deg. Akkurat nå er jeg på jobb så jeg får ikke skrevet så mye, men jeg kan skrive noe mer senere i dag eller i morgen.

Jobber nå fullt og det går fint. Er mye å gjøre, men ikke på den måten det var før jeg ble sykemeldt forrige gang.

Blir sykemeldt ved begynnelse av spray ved neste forsøk. Dvs ca slutten av juli og blir da sykemeldt i et par måneder.

Skjønner godt at samboeren din endret totalt uttrykk... hehe... synes jeg ser det for meg om jeg og mannen min hadde vært i samme situasjon.... :)

Jeg skriver mer i morgen eller i kveld - så da får du høre mer fra meg.. Ikke så lett å skrive på jobb - er så mye annet jeg må gjøre her.... :)

Håper du får kost deg skikkelig i kveld over den utrolig positive meldingen! :)

Klem

Skrevet

Føles det greit å være tilbake på jobb eller? Jeg prøver å sette meg inn i din situasjon og det må være tøft når ting tar sånn tid. Jeg er overbevist om at du kommer til å få den lille babyen du drømmer om, bare så trist at den ikke kan komme akkurat når du vil den skal komme..

Jeg har kommet frem til at jeg er veldig glad for at jeg har bodd i Oslo i denne perioden som prøver. Jeg kan liksom ringe til Riksen akkurat når jeg trenger det, det kunne jeg selvfølgelig ha gjort om jeg hadde bodd et annet sted også, men jeg har de liksom i nærheten om det skulle være noe. Sånn som når jeg aborterte, så var det jo til Riksen jeg dro. Der fikk jeg møte de som har peiling på sykdommen vår og det er jo ekstra informerende. Nå når jeg ble gravid igjen så var det gynekologen på Riksen som tilbydde meg en tidlig ultralyd og hun kan liksom svare både på det generelle og det som gjelder sykdommen. Nå flytter jeg jo i løpet av måneden, så jeg kommer til å ha mye mer med sykehuset hjemme å gjøre pluss med fastlegen min, men nå er jeg forhåpentligvis ferdig med alt som heter aborter, så nå har jeg planer om å klare meg selv. Skal bare tilbake om to uker for å få en ultralyd til..hehe;) I dag er jeg 6+4, jeg og samboeren min fantaserer om et hurtigprogram, som gjør at disse nervepirrende dagene skal fly avsted- det hadde vært noe det! Jeg har liksom lyst til å nyte dette her, men jeg går rundt med så blandede følelser! Det å gå gravid er noe jeg alltid har drømt om og når jeg er det så er det liksom mest bare skummelt..jeg er bare supernervøs hele tiden. Det er rart hvordan jeg tenker. Jeg vet jo at når man har sett hjerte slå så er det veldig stor sjanse for at det går bra. Gynekologen min snakket om bare 3% sjanse for abort og det er jo veldig lite. Når andre forteller at de har vært på ultralyd og sett spiren sin med et bankende hjerte da tenker jeg alltid at dette går bra siden hjerte slår. Nå når jeg har opplevd det samme selv, så tenker jeg absolutt ikke på samme måte. Jeg er fortsatt kjempenervøs!!! Men i dag har jeg vært litt småkvalm, og vet det er nesten dumt å si det, men jeg håper det fortsetter slik! Det føles litt tryggere, for sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt.

Håper du har fine dager på jobb og at du koser deg hjemme sammen med mannen og datteren din! Du må bare si fra hvis du synes det er vanskelig å prate med meg her inne nå. Jeg mener, siden jeg er gravid.. Jeg vet vi har skrevet om det før, at det har vært vanskelig å takle at mange rundt oss får barn om dagen og at den ene gravide etter den andre dukker opp. Jeg har i hvertfall merket at jeg trekker meg litt unna, selv om jeg selvfølgelig er glad på alles vegne (selv om jeg ikke alltid klarer å tenke det..). Vil bare at du skal vite at jeg ikke blir fornærma eller noe om du har behov for litt pause fra tråden vår her.. Jeg synes det er kjempekoslig å skrive med deg, men jeg vil jo at det skal være noe som føles ok for deg og...bare noen tanker:) Satser på at kroppen din bruker tiden frem til neste forsøk på å lade opp til å ta god imot neste spire!!!:)

Skrevet

Hei! Beklager at det har tatt så lang tid før jeg har svart deg. Denne helgen har det gått i ett. Har ikke hatt tilgang på pc hjemme, fordi min svigerfar har vært hos oss i 1 uke og malt huset, og han har overnattet på datarommet. Dessuten har jeg jobbet hver dag denne uken og i helgen har jeg vært opptatt. Var på dagstur til Jæren i går i min nevøs 4 års dag- så da ble det myye kjøring...

Takk for omsorgen. :) Jeg synes det er veldig koselig å fortsatt ha kontakt med deg. Er jo ikke ofte en snakker med noen med samme sykdom heller - utenom de 3 jeg kjenner godt - som i tillegg går på streng diett. Selvsagt er det litt sårt med en gang når en får vite at andre blir gravide - inkludert deg - men livet må gå videre og jeg gjør ingenting nå av å ha kontakt med deg. Så jeg håper virkelig at vi kan ha kontakt videre. ;)

Godt at du snart skal på ultralyd igjen. Tenker meg at det er beroligende for din del.

Jeg er nå på jobb - så jeg får arbeide videre. :)

Klem

Skrevet

Hei igjen:)

Nå har uggenheten min gått over til kvalme. Klager ikke! Jeg var ikke kvalm sist og alle symptomer taes mot med takk! Blir litt roligere nar jeg føler meg mer gravid nå enn jeg gjorde forrige gang. 8 dager til ny ultralyd nå. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skulle ha kommet meg gjennom de 12 første ukene om jeg ikke hadde fått ultralydene. Forrige gang så vurderte vi aldri seriøst å dra på en tidlig ultralyd, men denne gangen så lever vi fra ulralyd til ultralyd:)

For en del inlegg siden så fortalte du at du på en eller annen matbutikk kjøpte noen grønnsakskaker (eller noe sånt). Nå husker ikke jeg hvilken butikk du snakket om. Det hadde vært kjempefint å få en liten påminnelse. Jeg må snart utvide litt middagsrepertoaret mitt-jeg holder på å invadere kinarestauranten borti gata her. De har verdens beste stekte potetbåter!!:)

Håper du har det fint om dagen! Jeg har prøvd å nyte fineværet. Skal ha 6 ukers ferie fra slutten av juni, så jeg har begynt å telle ned:)

Skrevet

Hei!

Jaja, det tar litt tid før jeg får svart... Er ikke så ofte her inne nå som jeg har begynt å jobbe. Trives godt på jobben for tiden, så det er godt. Har vært åpen om prøverør og det jeg har vært og skal igjennom - og får mye støtte og forståelse.

På onsdag fikk jeg litt av et sjokk.... De ringte fra en norsk designbutikk på et senter i nærheten. De hadde plukket meg ut til en "Bli ny dag" med nye klær, frisørtime, sminking, fotografering, etc... Ble helt målløs. Så til neste mandag er det bare å sette seg i stolen og la meg bli dullet med! :) Så kommer det nok etterhvert i lokalavisen...

Skjønner godt at det er godt for deg at du ser flere svangerskapssymptomer - som kvalme, selv om det ikke er noe gøy når det står på....

Skjønner også at du lever fra ultralyd til ultralyd. Slik var det med meg også. MEN jeg fikk jo ikke noe ultralyd forrige gang før i uke 12. Jeg var drit-nervøs første gangen. Fryktet jo det verste...., men det gikk jo heldigvis bra. På den siste ultralyden før fødselen var jeg kjempenervøs. Hadde ikke kjent noe liv i magen på et par dager, og jeg hadde en skikkelig ekkel følelse. Heldigvis var det fullt liv og ikke noe å bekymre seg for...! Men jeg gråt og var skikkelig redd før jeg skulle inn på kontroll. Og et par-tre uker etter endte det med en 1 døgns sykehusinnleggelse og dagen etter utskrivelse; igangsetting av fødsel som endte i akutt keisersnitt. Dette fordi jeg var så bekymret over at jeg ikke kjente noe liv - og jeg i tillegg hadde en skikkelig ekkel opplevelse hos jordmor, som ikke gjorde det noe bedre. Såå om jeg skulle være såå heldig å bli gravid igjen - blir jeg nok ikke kvitt den tanken og da tror jeg nok det blir et planlagt keisersnitt. Tror jeg kommer til å bli mer bekymret denne gangen -hvis jeg skulle bli gravid - for nå vet jeg at om jeg mister så må jeg gjennom prøverør igjen og det er jo noe mye mer belastende enn å "bare" hoppe til køys og bli gravid...., hvis du skjønner.

De grønnsakskarbonadene selges på Ultra, og tror også Meny kan få dem inn. Produsenten er Familien Dafgård fra Sverige. Husker ikke helt navnet på selve karbonadene - har selvsagt brukt dem opp nå med grilling i varmen og ikke kjøpt nye, men de inneholder vel 5-6 gr protein hvis du ser bak på pakka.

Ellers selger allergimat.no pulverpakke med karbonader. Veldig enkle og greie å bruke. Du blander pulveret med 1 dl vann og former til karbonader som du steker. De er veldig gode og har også mindre proteiner i seg enn de karbonadene som selges på Ultra. Men derimot er de karbonadene de selger på Ultra mye bedre å grilles og man trenger ikke å lage noe på forhånd - bare å ta dem ut av fryseren!

Hørtes herlig ut med 6 ukers ferie. Var det ikke sånn at dere skal flytte?

Ha en fin dag! :)

Klem

Skrevet

Hei:)

Så utrolig hyggelig med "bli ny dag" da!! Det fortjente du!!:) Hvor fikk de navnet ditt fra da? Det må være helt fantastisk å bli dullet med og bli fresh og fin:)

Jeg var på ultralyd igjen i går. Spiren som forøvrig lignet på en ostepop, hadde strekt seg fra 5,9 mm til 21,3 mm siden forrige ultralyd femten dager før. Hjerte slo og hun sa at alt så fint ut! Hun så hvor nervøse vi nok en gang var så hun ba oss faktisk være optimister og prøve å glede oss over dette, for det er veldig stor sjanse for at dette skal gå bra! De har endret praksis nå så den tidlige ultralyden "sånne som oss" får er flyttet fra uke 12 til uke 15. Dette for at de bedre kan se hjerte og sånn da. Hun ser jo hvor nervøse vi er, så hun spurte faktisk om vi hadde lyst til å komme tilbake før den tid. Vi har blitt enige om å ta en ultralyd når jeg er ca 12 fullgåtte uker, slik at vi kan offentliggjøre det i visshet om at det fortsatt står bra til. Hun er så utrolig ivaretagende og snill:)

..men i dag kom nervene igjen. Nå på ettermiddagen så har jeg vært så sinnsykt øm i underlivet/magen. Av og til ubehagelig å vondt å stå helt oppreist. Noen ganger stikker det til og det gjør skikkelig vondt. Jeg tror det er livmoren som vokser og ting som strekker seg der nede, men når det gjør så vondt så blir jeg så bekymret! Klarer ikke å la vær å tenke på om det kan være noe galt, en begynnende abort eller noe. Det har ikke kommet noe blod så det er sikkert ingenting, men det skal ikke mye til å skremme meg om dagen!!

Nå skal jeg dra på Ultra å se etter grønnsakskarbonadene! Det hadde vært deilig å prøve noe nytt!!

Vi skal til å flytte nå ja, komme oss tilbake til hjemtraktene. Blir fint det! Håper det fortsatt er bra med deg! Og at mannen og lillejenta di har det bra de og! Ha det fint så lenge så snakkes vi snart igjen:)

Skrevet

Ja, nå har jeg vært på bli ny dag. Skrev meg opp på en norsk designerbutikk, hvor jeg kjøpte klær til min søsters bryllup, og plutselig så ringte de meg. Var der på mandag, sammen med 3 andre som også ble nye. Var kjempegøy - var hos frisør i 3 timer, sminkør i 3 kvarter og fikk nytt tøy + bilder før/etter. Kommer i en lokal avis her til onsdag.

Så utrolig godt å høre at det fortsatt går bra. DA er jeg helt sikker på at dette kommer til å gå fint. Skjønner godt du er nervøs, for det var jo jeg også. Kjempebra at du er fornøyd med gyn! :)

Stikking i magen betyr at livmoren utvider seg. Det var iallefall det jeg ble fortalt. Så tror ikke du skal bekymre deg over det... :)

I går fikk jeg telefon fra Riksen om at blodverdien min forrige torsdag var på over 950. Ble utrolig frustrert over at jeg ikke fikk noe beskjed på mandag, siden den var så høy. Å. er på ferie nå og da blir ikke vi prioritert, er følelsen jeg sitter igjen med... Føler meg deprimert og skjønner ikke hvordan den kan være så høy. Skrev på arket vi sender med at jeg ønsket å få svar på denne blodprøven så fort svaret var klart, og håper jeg hører fra dem. Blir så bekymret når det dukker opp og jeg ikke skjønner hvorfor. Forrige var på 470, og gangen før der 123. Nei, fy søren skal bekymre seg over mye. Godt jeg har en snill fastlege. Var hos henne når jeg hadde hatt så høye blodverdier rundt når jeg fikk vite at jeg ikke var gravid etter prøverørsforsøket og sa alt jeg var bekymret for. Fikk heldigvis god søtte fra henne, men føler meg ikke helt ivaretatt fra Riksens side. Satt å gråt hos henne i minst 10 minutter, men utrolig å deilig det var etterpå. Selv om hun ikke kunne hjelpe meg i det hele tatt ble trøkket 1000 kg lettere!

Fant du grønnsakskarbonadene på Ultra?? Håper det! :)

Vi kunne jo ha fått utvekslet e-post eller no?? Hadde vært koselig å fortsatt "praten" med deg. Er ikke så ofte jeg er her inne lenger. Har en liten pause, så er noen få ganger inne bare for å se..... Hvis du sletter de pm-meldingene du har fått - så kan jeg sende min e-post til deg - hvis du har lyst til det!

Prates! :)

Klem

Skrevet

Bare et lite spørsmål: Brukte ikke du babyklister nå siste gang når du ble gravid???

Har nemlig vurdert å bruke det på neste forsøk!

Skrevet

Jo, jeg har brukt det. Du tar 10 dråper i vann tre ganger om dagen fra du mistenker å være gravid og i de tre første månedene. Jeg begynte fra eggløsning. Vet ikke om det hjelper, men det har gått bra så langt så jeg tror nok at om dette går veien så kommer jeg til å bruke det på neste forsøk også. Du kan bestille det på mange ulike danske nettsider. Det kommer ca etter en uke:)

Jeg har sendt deg pm med mailadressen min. Passer helt supert å skrive mail i stedet for her inne for det er så mange ganger jeg sitter ved en data, men hvor jeg ikke tør å gå inn på denne siden i frykt for å bli avslørt;)

Hørtes fantastisk ut med den bli ny-dagen forresten!!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...