Gutt igjen*på overtid* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Kan ikke de som vil snakke om røyking gjøre det på røykedebatten? Dette er et tema som folk HAR og ALLTID VIL HA sterke meninger om. Går ikke an å bli enige eller noe liksom......
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Og du tror det hjelper å skrive et slikt innlegg? Det oppfordrer jo bare til å fortsette denne oppbrukte debatten.. Det er jo en ny tråd på akkurat det samme temaet. Selv mener jeg at hvis man ikke ønsker å diskutere røyking, så bør man la være å skrive noen innlegg på det. Jeg er enig i at de som vil diskutere dette bør holde seg inne på røykedebatten, men nå er det desverre sånn at de får mer respons her enn der =/ Jeg foreslår at vi alle kan bli enige om å være uenige jeg. For denne debatten er oppbrukt og man vil aldri komme frem til et svar som alle kan være enige i. La være å svare på disse trådene, så kanskje de dør ut av seg selv...
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Signerer denne, rose_of_ice! :-)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 "Sa,sa,sa, sakke du at du ikke liker sigaretter, that`s true, har du ennå ikke fatta poenget Knut røyking er ut":) Den bare datt inn i hode mitt, tjhi... "Smørøyet" 199ett eller annet..hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå