Gå til innhold

Noen som har bynnt å gå?


Stine fikk Ariana *19.08.07*

Anbefalte innlegg

Så rart å se snuppa nå og tenke på at når jeg var like gammel gikk jeg rundt bordet.

Her åler hun seg ikke en gang. Men strever fælt me å komme opp i krypestilling, og vaier frem og tilbake hehe. Men elsker å stå mens jeg holder henne i hendene da hopper hun og skal danse litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini har begynt å reise seg og vil gjerne at vi skal holde hendene hans, så han kan gå. Og så går han etter kanten i lekegrinda, senga og oppi sofaen. Både jeg og svigerfar gikk når vi var 9-10 mndr gamle, så han ligner vel på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gåing her. Men han elsker å stå, og holder seg i bord og stoler. Har akkurat begynt å åle seg litt rundt, og står på alle 4 klar i krabbestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe gåing her i huset heller, men han begynte jo å krabbe for mindre enn 1 uke siden... Men han står på kne og strekker seg etter ting, som på hylla under bordet og peishylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gåes det heller ikke. gutten vår elsker å gå rundt når vi holder ham, så vi får se hvor lang tid det tar. Han er jo så stor og tung så det blir kanskje ikke like tidlig som søsteren som var 9 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...