smågodt prinsessa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ufattelig trist at noen måtte miste livet i denne ulykken.. Og kondolanse til alle pårørende! Men det jeg lurer på.. hvis noen vet.. Hvorfor døde disse menneskene? Siden de aller fleste kom seg ut.. var det bare det at de var på feil plass.. at det var akkurat der raset datt ned? Ble leilighetene helt totalvraket liksmom? For jeg så på nyhetene.. og da hadde de filma mens de blei evakuert.. og da sto ei dame på terassen og vinka.. virka ikke som om hu var skada eller noenting..
mayaya Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har du sett bilder av hele bygget? 1 etg er borte, 2 etg er sammentrykt, resten er relativt helt.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 De to nederste etasjene ble.... Altså de andre etasjene raste over de to nederste...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Det er fordi de to nederste etasjene er helt knust, og blokka har bare blitt "kortere" på en måte - og står oppå ruinene av de nederste etasjene. Et under at ikke hele greia velta og raste sammen.
smågodt prinsessa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Åh såpass.. nei jeg har ikke fulgt så mye med for å være ærlig.. Så grusomt! Så alle de omkomne befant seg i 1 etasje?
mayaya Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 1. og 2. De som er hentet ut i går og i dag var i 2. Noen reddet seg også ut fra 2., kommer jo an på hvor de var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå