Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg må si at det jeg leste nå om at det å gi grøt før 4 mnd kan gi diabetes og hjerte-kar sjukdommer var ganske drøyt.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg kommer ikke på et konkret eksempel nå, men at jeg har lest mye sprøyt her det er sikkert!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 ei som sa at de var så kaldt ute av bleia til babyen hadde fryst! Hun ba oss andre tenke oss om før vi dro babyene ut i kulda :oP
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Det er så mye at jeg kommer ikke på én ting som skiller seg ut...
Yo&La+spire Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Har lest mye dumt her inne ja, men mye av det er bare uvitenhet og ikke ren dumhet da visst dere skjønner....Folk bør sjekke fakta litt før de slenger ut kommentarer! Men det med at bleia hadde fryst er jo helt utrolig! Det er jo i teorien mulig da, visst ungen går ut i 10 minus i bare bleia.... Kansje hun burde tenke seg litt om?
Gjest Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 At man burde si ifra til mme/flaske mødre at det de driver med ikke er bra for barnet og at de heller må gi bryst. Måte på hva folk skal legge seg borti! Hadde noen sagt noe slikt til meg hadde de fått en på tygga!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 At det er helt trygt å blande mme med ukokt,lunka vann rett fra springen.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 At proteiner skal spises tidlig på dagen og karbohydrater på kveldstid..fordi karbohydrater gjør deg sløv.. oioioi... Noen som har vært i koma ved ernæringslæren..
bruse Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Det er jo ikke akkurat et utsagn, men den dummeste tråden syns jeg er den med overskriften "Hva er det dummeste utsagnet du har sett her på DIB?". Hva er poenget med å henge ut folk på denne måten da? Jovisst er det mye rart som blir sagt her, men det er jo sjelden for å såre noen. Men denne tråden derimot.. Den er det mange som kan bli såret av! Skjerp dere!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Må si meg enig med "ma ma" over her, men det strides i meg så må også svare at dette utsagnet blant alle de andre idiotiske utsagnene som stempler megastempler i panna til babyene våre er de dummeste jeg har lest her inne : "Ei venninne av meg hadde ei baby som bare sov en 20-30 min i slengen, og han har ADHD."
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 til ma ma: Nå pleier jeg meget sjelden dra i gang eller starte diskusjoner, men du må da være litt enig i at når en absolutt ikke har peiling på noe innenfor et tema, være det jeg kommenterte eller i forhold til barn/spedbarn og da gir råd som gir uttrykk for full erfaring som er totalt misvisende iforhold til hva som er normalt, trygt og riktig informerende...så kan det kalles til en viss grad dumt...eller kanskje heller uvitne og til tider farlig informerende..? Dårlig formulert hovedtråd og jeg var litt kjapp med å svare på den før jeg tenkte meg om to ganger...men håper du forstår hvor jeg vil hen i beste mening?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Nei,dette er da ikke uthenging! Folk får da stå for det de sier selv. Dessuten er det ingen her som sier noe navn på noen eller noe som helst. Bare skriver en setning noen andre har sagt før.. Nei veit du hva. Tante Sofie,få nesa ned fra skya.
bruse Skrevet 5. april 2008 #14 Skrevet 5. april 2008 "Folk får da stå for det de sier selv" sier du... Anonym. Haha. Joda er helt enig i at mange sier mye dumt her. Men jeg ser ikke poenget med å liste det opp. Selv om man ikke sier hvem som har sagt det, så er jo ikke det noe vanskelig å finne ut (mange husker det sikkert). Og de som har skrevet det som blir nevnt husker det ihvertfall. Og det er ikke sikkert selvtilliten deres øker av at det de har sagt blir nevnt i en tråd som denne. Og skal man være en god mor trenger man litt selvtillit. Så jeg ser bare ikke poenget.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #15 Skrevet 5. april 2008 Nei,men da lar du bare være å svare da vettu. Ikke verre enn det. Synes sikkert vitsesiden i se og hør er ganske triste og du.. Dette er jo bare moro!!! Må jo være lov å le litt! Denne siden er så NITRIST at litt moro må det være lov å ha. Ikke nevner jeg nick,bare dumme ting som har blitt sagt en eller annen gang. Du hadde sikkert ikke hatt noen problemer om du snakket med ei venninne på telefonen og si "vet du hva den eller den sa eller,det var dumt det". Det har vi da alle gjort?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #16 Skrevet 5. april 2008 Dummeste jeg har lest her er at det ikke er bra å blande mme med ukokt, lunket vann i fra springen!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Kødder du?? Det er IKKE bra å blande mme med lunkent vann fra springen, varmt vann fra varmtvanntanken kan inneholde mange farlige bakterier, deriblandt legionella.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Tror nok det var en spøk fra Hi sin side.. Hvis ikke er det den dummeste komentaren jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Tenkte på det jeg også kristine16Med Felix, men det er jo egentlig ikke så mye å spøkemed, med tanke på at kanskje noen ikke vet akkurat det og faktisk blander med varmt ukokt springvann. Jeg jobbe i barnevernet, og der var det en mor som gjorde det i tillegg til å misforstå mengden hun skulle blande..., babyen ble underernært og sykehusinnlagt:-(, men det gikk bra med litt veiledning...
Dunder Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 "Jeg synes virkelig synd på barnet/barna ditt/dine". Hvordan i all verden man kan synes synd på barna til en vilt fremmed på bakgrunn av et innlegg dette mennesket har skrevet på en anonym nettside er over min fatteevne.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 6. april 2008 #21 Skrevet 6. april 2008 Sant så sant anonym 23:17.. Skummelt når man gjør feil med så viktige ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå