Imsdal 1976 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 kjenner hverandre? Er her ikke for mye men heller ikke for lite og litt ny bruker så fikk en liten følelse av at mange kjenner hverandre? Bare koselig det:-)
Sjefsmegga Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har vel noen her på msn som jeg "tyter" litt med, men ellers så kjenner jeg vel ingen direkte som jeg vet av, bortsett fra at jeg veit hvem et par stykker er da..uten at jeg kjenner dem nærmere.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjenner en del, "kjenner" en del osv... Det blir jo til at de som er her mye kakler med hverandre da, og gjerne etterhvert på Facebook, msn og slikt også og gjerne tilslutt også treffes...
brooklyn Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 har gått på skole med spetakkel. eneste. ellers kjenner jeg ingen.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Jeg husker faktisk nicket ditt imsdal.. Hehe.. Vet ikke hvorfor ;-)
pøber´n & je Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjenner noen, enten fra gammelt av , eller etter treff. Og så er det noen inne her som jeg vet hvem er, men ikke møtt mest Og noen med felles kjente.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Kjenner to her, men de er ikke ofte innom. Men sjårrer kjenning med enkelte her da, selv om jeg ikke kan si jeg kjenner dem. Tror jeg er litt anonym jeg og, men kjenner igjen nicket ditt da. :-)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Har funnet igjen gamle kjente, og fått noen nye venner her. Også er det noen som jeg bare "kjenner" og kun snakker med her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå