Gå til innhold

Øh, på jordet eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er et brødhue på skravle som skriver at ene ungen hennes var sein å gå , 14mnd. Det er jo ikke seint det? Sykeste jeg har hørt, menmen :-) Absoutt ikke seint. Så spesiellt å spre sånt. Stakkars de som er litt usikre i morsrollan. Er i alle fall itte treigt.

Hilsen ei med gutt på 11mnd som går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til den andre så ble jo det seint da!

Sammenligningsgrunnlaget er kanskje greit å ta med også når det foreligger eller?

Skrevet

Datteren min begynte å gå når hun var 15 mnd, og jeg syntes det var sent.

Skrevet

Ho nevnte jo ikke det.. Ho skrev Har en som var litt sein og som var tidlig.

Dvs. hun mener den ene var sein.

Skrevet

du var vel redd for at det var seint du og, siden du måtte presisere at din gikk ved 11 mnd, og vi vet alle at 18 mnd visstnok er en magisk grense..

ELLER, du kan passe på deg selv.. på seg selv kjenner man andre;du nevner "usikker i morsrollen"?

Skrevet

Det skreiv jeg rett og sletten bare fordi jeg ikke orka noen kommentarer om at "ja din er vel så og så gammel og går ikke" fra sure anonyme. Jeg ble rett og slett sjokkert over at ho kunne si noe sånt. 14mnd er ikke seint. ikke 15 heller. 14 er helt normalt.

Skrevet

Jeg syntes 15 mnd var sent, for barna til til andre i min bekjentskapskrets gikk mye før. Derfor syntes jeg det var sent.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

For en rar ting å kommentere.. Var liksom ikke så veldig farlig det du skrev heller så hvorfor ikke si det på skravle?

Skrevet

Var til Hovedinnlegger og ikke fumlis..

Skrevet

Og hvis dette er det sykeste du har hørt, så har ikke du hørt mye...

Skrevet

Syns forøvrig ikke 14mnd eller 15mnd er sent jeg heller, men jeg ble ikke så sjokkert at jeg fikk hakeslepp. Menmen.. Finnes mye som sjokkerer meg mer;-)

Skrevet

Regnet med det men det så ut som jeg svarte deg etc + er trøtt så måtte bare forklare meg ;)

Skrevet

Høhø, ene min begynte å gå da hun var 16 mnd. Lillebror var 14 mnd, så jeg synes han var tidlig. Og enda en som begynte å gå da han var 17 måneder. Siste var litt treg.

Skrevet

Ja,de "sure anonyme" som vi ikke gidder bry oss om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...